Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

\o/

2009.04.25. 19:29 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Régen kaptam már ilyen történetet ismerőstől. Szeretem az ilyen sztorikat. Szeretek azon gondolkozni, vajon hogy lehet valaki ennyire sötét. Itt most egy hülye picsa a főszereplő, de ez nem azt jelenti, hogy a nők hülyék. Éppenséggel férfiak is tudnak ilyenek lenni. Az emberi butaság nem a nemektől függ.

Időpont: április 19 . délelőtt
Helyszín: Budapest, Egér út, Shell kút

Elvittem az autót szerelőhöz, h nézzék át, megnéztük a kerekeket is..stb. Jövök visszafelé, gondoltam le is mosom, meg kap egy tank üzemanyagot. Állok a sorban a kútnál, jön egy kislány, valami kikent kifent cabrióval, előttem áll a sorban a pénztárnál, látszólag valamilyen okból zaklatott, de én nem nagyon voltam képben a kábulattól, amit a parfümje okozott, amit biztos egy dézsából magára borított. Szóval jön ő a kutashoz:

* Csaj: hali, egy autópálya matricát lécci
* Kutas: milyet?
* Csaj: ccc nem tom. hány napos van?
* Kutas: ilyen-meg ilyen.
* Csaj: Ilyen jó lesz.
* Kutas: ok, rendszám?
* Csaj: Most szívatsz?
* Kutas: nem, ha pályamatricát akarsz venni, nekem kell a rendszám
* erre ő: Jól van, de erre még lehet hogy rábasztok és kirohant...

Nézzük a kutassal, hogy mit csinál, mert eltűnt a kocsija mögött. 3 perc múlva visszajött, letette, a hátsó rendszámtábláját az asztalra, és közölte a pultossal, h ilyen még vele nem történt, letört a körme, és a barátja már úton van, mert nem tud így vezetni miféle eljárás ez?
Kutas: nem kellett volna behozni,, elég lett volna ha bemondod.
Erre a csaj: "úúú igen,?"
Jött is a csaj pasija pár perc múlva, egy jó nagy mercivel, bement, megkérdezte mi történt, elmondták neki, és a kutassal egymást támogatták a röhögéstől, jó fej volt.

Így történt vala. Érdekes a történetben, hogy vajon miért pont a hátsó táblát vette le? Az is érdekelne, hogy miért kell bűzleni a parfümtől. Bár ez kevéssé fontos, de biztos mindenki járt már úgy, hogy liftbe szállt egy ilyen ember után. Ez általában nőkre jellmző, mondjuk, de éreztem már buszon a papi arcszeszét, vagy valmai hülyegyerek, aki azt gondolta, hogy sprayre buknak a csajok.
De vissza az esethez. Beleköthetbe valaki, hogy a kutas azt mondta, hogy nekem kell a rendszám. Nekik mondanám, hogy a rendszámot kérte, nem a rendszámtáblát.
Érdekes azt megnézni, hogy vajon, ha a kutas látta, hogy eltűnik az autó mögött, akkor miért is nem látta az első rendszámot? Nem olyan nagyok ezek a kutak azért...persze semmiképpen nem a kutas a hülye :)
Ami még érdekel, hogy miért is nem lehet letörött körömmel vezetni? Miért is kell befenyíteni egy alkalmazottat? (..lehet rábasztok..)
Azt gondolom mindenki sejti, hogy oldotta meg az izzócserét mondjuk vizsgán a csaj...de még nem vett matricát ezelőtt? Ez az első alkalom?

Vajon mit szólna, ha valaki megmutatná neki, hogy a neten kering a története, hogy mekkora sötétség van a fejében? Érdekesen reagálnak az emberek, amikor szembesítik a hülyeségükkel...

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr881086176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása