Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Szerintem...

2007.12.11. 13:55 | KEhelyKE | 1 komment

...akkor nő fel valaki, ha újra gyerek akar lenni. Amíg gyerek voltál, felnőtt akartál lenni, sokaig nezni a tévét, cigizni, pijázni, káromkodni, ésatöbbi.
Aztán egy napon arra ébredsz, hogy de jó lenne ismét gyereknek lenni...nem kellene munkába járni, sok hülye emberrel beszélni, számlák miatt aggódni, satöbbi...ugye?

Olyan az agyam szerintem, mint az alkoholos filc-> ha sokat használom, kifogy, ha meg keveset, akkor beszárad - hát én most nem tudom, hogy kifogytam- e, vagy beszáradtam- e, de úgy érzem nincs agyam - elég lehozó! Pedig holnap évforduló van. 29 éve, hogy megláttam haldokló Napunk fényét, és rothadó világunk felfedezésére indultam...érdemes megünnepelni, hogy egy évvel öregebb lettem? Tulajdonképpen az a gáz, hogy ilyen alkalmakat kell talania az embernek egy kis kikapcsolódásra...miért nem érezhetem magam jól az év összes többi napján? Miért csak november elsején megyünk ki a temetőbe? Évközben nem jutnak eszünkbe halottaink? Miért csak karácsonykor 'szeretjük' egymást(nagy broaf az egész álszent fogyasztói karácsony), és még sorolhatnám....

Lesz@rom hány éves leszek holnap, leszarom a karácsonyt, meg a szilvesztert is, és Ti is sz@rjátok le, érezzétek jól magatokat mindennap!

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr57260321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jottone 2007.12.12. 11:43:39

Akkor is boldog szülinapot !!!
süti beállítások módosítása