Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

BÚÉK

2008.01.02. 12:39 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Ugye nem gondolja senki, hogy boldog új évet kívánok? Basszus Újra Élni Kell! NE tessék mosolyogni, ez komoly dolog. Vége a szilveszteri buliknak, ismét indul a mókuskerék, vissza kell térni a valóságba. Szörnyű!
Ez egy nagy dilemmám volt mindig is, mármint jó, hogy vannak ilyen, ún. ünnepek, vagy események, amikor kicsit el tudjuk felejteni a 7köznapok nagy szopásait, de aztán újra talajt kell fogni, és minél magasabban voltunk, annál nagyobbat esünk. Pont így érzek. Nagyon jól telt a szilveszter, remek baráti társaságban voltam, megismertem új arcokat, jót bulizunk, nem is emléxem, mikor volt utoljára ilyen jó a kedvem - és kurva nagy zuhanás volt ma reggel, jaj dolgozni kell menni, satöbbi... pedig jól érzem magam a munkahelyen, és ritkán érzem azt, hogy 'ah! már megint dolgozi kell menni', és ha így is érzek, az nem a munkahely miatt van, hanem monduk fáradt vagyok, és még wc-re sincs kedvem kimenni, csak dögleni akarok :)
Tehát a kérdés: érezzem jól magam idönként, és zuhanjak nagyot, vagy nem kapcsolódok ki, de nem is zuhanok...esetleg van itt is aranyközépút?

Más...

Idönként lehet hallani innen- onnan, hogy külföldön hogyan vélekednek rólunk, magyarokról, ami nem túl hízelgő ránk nézve. Szemetelés, nem indexelés, vagy példaul turisták lehúzása, satöbbi. Évől évre kevesebb turista látogat hozzánk, külföldön meg ferde szemmel néznek ránk...persze ez olyan, mint amikor a meteorológus mondja, hogy országszerte elszórtan záporok, zivatarok várhatóak, nem vagy ott mindenhol, honnan tudod, hogy hol esik? Csak azt tudod, hogy ott esik- e, ahogy te vagy.
Az rendben van, hogy ha külföldre mész, akkor szedd össze magad, és gondolj arra, hogy nem azt fogják mondani, ha valami hülyeséget csinálsz, hogy na itt egy neveletlen magyar, hanem rámondják az egész nemzetre. Egy faszmarci miatt, aki mondjuk eldob egy olyan palackot, ami csak nalunk kapható, azt fogják mondani, hogy a magyarok szemetelnek. Ők is tudják, mi is tudjuk, hogy nem minden magyar szemetel, de ez akkor is így van. Mi is ilyenek vagyunk.
Pont tegnap olvastam egy sztorit, hogy egy csavónak volt egy negatív tapasztalata az egyik taxissal, és máris leírta az egész céget, többet nem hívja őket. Pedig ez nem azt jelenti, hogy minden taxis bunkó annál a társaságnal, és persze más társaságoknál is lehetnek bunkók. Persze senki sem tökéletes, mindenkinek lehet rossz napja, de ez egy olyan dolog, aminek kell egy külön post, majd egyszer :)
Tehát az rendben van, hogy ha külföldre megyek, nekem kell alkalmazkodni az ottani dolgokhoz, de hogy miért nekem kell alkalmazkodni akkor is, ha külföldiek vannak itt? Egyéb kisebbségekkel kapcsolatos dolgokat most hagyjuk.
Én azt mondom, hogy nem kötelező idejönni, ha meg idejön, és nem tetszik neki valami, akkor meg vissza lehet menni oda, ahonnan jött, vagy törödjön bele. Láttam valami hülye műsort az egyik propaganda kereskedelmi csatornán, ahol egy afrikából származó jóember arra panaszkodott, hogy a fiát csúfolják az óvodában. Konkrétan négernek nevezték. Mondta az ember, hogy ez egy feketének nagy sértés. Hogy oda ne rohanjak. Engem is csúfoltak az óvodában, mégsem kerültem be a tévébe. A gyerekek ilyenek nah. Sértés? Nem tetszik? Azon az úton, amelyiken idejött, takarodhat is vissza. Ne sírjon a szája. Senki nem hívta ide. Elegem van abból, hogy egyfelől jár a szájuk, hogy ugyanolyan jogokat akarnak, mint amilyen az állampolgároknak jár, de ha valami sérelem éri, akkor egyből sipákol, hogy rasszista, meg ilyesmik. Érdekes nem? Takaroggyál haza! (Szándékosan írtam hosszú gy-vel.) Utáljuk a niggereket! Ez van. Utáljuk a kínaiakat is, akik elárasztanak a sok xarral. Jó példa még erre az USA. Ott ugye mindenki európai bevándorlók leszármazottai. A niggerek meg ugy rabszolgák leszármazottai. De most már nincs rabszolgaság, vissza lehet utazni Afrikába, ha nem tetszik a rendszer. Ne higgyük, hogy szeretik ott őket. Vagy máshol. Sírni azt tudnak. Én megértem, hogy xar lehet kisebbségben lenni, főleg, ha még utálnak is, de a niggerek nem Trianon miatt kerültek kisebbségbe.
Egy ismerősöm Egyiptomban járt a nyáron, és mesélte, hogy vannak a piramisoknál emberkék, akikkel lehet utazni, kocsin, teve húzza, mittomén, jó buli lehet, csakhogy elvisznek a sivatagba, kirabolnak, aztán lehet nézegetni. Szerinted érdekli őket, hogy a külföldiek mit gondolnak Egyiptomról? Leszarják. Ők ilyenek. Akinek nem tetszik, nem megy Egyiptomba. Ilyen egyszerű. Vagy nem megy velük kocsikazni. Kész, meg van oldva.
Ez nálunk miért nincs így? Miért kellene nekem alkalmazkodnom? Ez itt az én hazám, vagy nem? Rájöttem, hogy valójában nem is a niggereket, meg a kínaiakat utáljuk, hanem azokat az embereket, akik lehetővé teszik, hogy megtehetik mindazt, amit megtesznek. Ez a tehetetlenség, hogy a saját hazámban egy nigger, vagy egy tolvaj mukanélküli cigány előbb kap lakást, mint én. Jól van ez így tisztel kurva okos atyaúristenek ott az égben!?
Egész nyugodtan nevezhetsz fajgyűlölőnek, vagy akárminek, leszarom. Gondold végig racionálisan, amit írtam. Ha kettőt, meg kettőt össze tudsz adni fejben, akkor ez is menni fog.
Ja! azt nem is mondtam, hogy nem célom a kisebbség szándékos elnyomása. Csak az arányokkal van bajom már megint..vagyis még mindig.
Olyan, mintha nem is magyarok lennének a döntéshozók. Persze, az országot eladtuk, bocsánat, eladták már, hol vannak itt már a magyar érdekek?
Valamit valamikor tényleg elkurtunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr82281911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása