Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Buli

2008.04.28. 15:36 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Nagy buli volt szombaton este az Undergroundban...vagyis annak indult. Aztán elég karcsúra sikeredett, ami a résztvevőket illeti. Jóval kevesebben voltak, mint amire számítottam. Születésnapi buli volt. Privát szervezésben. Valahogy nem akarnak összejönni ezek a bulik. Szerveztünk korábban ilyen bulikat (Deep in Da Night), nem a pénzért, csak a buli kedvéért. Nem vagyunk tele, de csak annyi volt a cél, hogy ne bukjunk sokat. Ez kb. sikerült is. Meg jó bulik voltak. Ennek a bulinak a szervezésében nem vettem részt, de öcsém is zenélt (www.myspace.com/silence39o39phobia), így én is elmentem. Sok haver volt, meg mindenki hozta a haverját, de a buli nem volt zártkörű, de nem sokan jöttek le. Pedig nem (csak) amatőr dj-k voltak, bár szeretném leszögezni, hogy nem csak a profik tudnak jó bulit csinálni.  Tulajdonképpen ezért is szerveztünk annak idején. Viszont traktorral se lehet levontatni az embereket. Többnyire csak haverok jönnek el, de nagy részük csak mondja... - ez is megérne egy postot - az ember barátja, haverja miért mondja, hogy jön, aztán nem jön. Rosszul tud esni...
Szóval miért nem mozdulnak meg az emberek? Miért csak a nagy nevekre mennek el? Az garancia a jó bulira? Dehogy...! Én megértem, ha mondjuk megnéz valaki egy partioldalt, és látja, hogy lesz egy buli, ahol ismeretlenek zenélnek, olcsó a jegy, máris azt gondolja, hogy alacsony a színvonal. Lehet, hogy így van, de nem két forintba kerül egy jó parti megszervezése, tehát, ha néhány lelkes fiatal nekiáll szervezni, nem lesz belőle 5 külföldi sztár-dj, meg syma csarnok, meg mittudoménmi...párszáz ember is jól szórakozhat. Sőt, a magam részéről utálom a tömeget, meg hogy fél óra, amíg eljutok a budira...
Összességében jó este volt, de szerintem többen is kíváncsiskodhattak volna. Sokszor látom, hallom, hogy unatkoznak, nem tudnak hova menni sokan, nincs ötletük, meg mennek csak jobbra-balra - simán elnézhetnének egy ilyen buliba. Legfeljebb nem jön be, de az is jobb, mint kóvályogni egész éjjel, nem? Vagy ciki? Az a menő, ha kifizetsz egy valag pénzt belépőre? Az a menő, ha nagy nevekkel dobálózol?
Az ember nyilván nem adja fel az első negatív élmény után, de sok ilyen kezdeményezést láttam már, ami aztán abbamaradt, bár van néhány, amelyik szépen halad...lehet, hogy ők tudják, hogy kell jól csinálni?

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr90445549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása