Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Ha végre itt a nyár...

2007.07.09. 22:19 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Volt néhány napom, amig valamennyire elviselhető volt az idő - és talan huh! jól is teltek a napjaim szinte el is felejtettem, hogy nem írtam semmit. Micsoda dolog ez kéremszépen :)

Nos. igyexem pótolni a hiányt.

Mesélje el nekem valaki, hogy tényleg jó ez a böszme nagy meleg? A vízparton, vagy árnyékban, hűsítő italokkal...esetleg! De még úgy is szopás...
Még véletlenül sem szeretném összefüggésbe hozni a globális felmelegedéssel - dehogy. Csak furcsa, hogy ha mondjuk felszállok egy buszra, vagy vilamosra, netán metróra, akkor olyan masszív izzadságszagot érzek, ami mondjuk egy kosárlabdacsapat edzése után sincs az öltözőben. Illetve mégrosszabbat. Szinte dögszag van. Mint a csöveseknek. És látom, hogy mindenki szenved. Mitől is? ETTŐL A MOCSKOS KURVA MELEGTŐL! Folyik a víz mindenkiről, egész nap a munkahelyen nincs friss levegő, fáj a feje, rossz a közérzete stb. De mégis mindenhonnan ömlenek a nyári slágerek, hogy itt a nyár, milyen kurva jó, élvezzük a napsütést, menjünk nyaralni...! Na persze.

Éjjel nem lehet aludni, reggel 7-kor már nagyon meleg van és úgy indul a napom, hogy tudom, mire leérek a villamosmegállóba, már ragad rám a ruha.

Tulajdonképpen én ezt mér valamennyire mexoktam, vagyis inkább megtanultam vele eggyütt élni, vagy ha úgy tetszik, hát beletörődtem. Nincs más válaszásom. Vagy igen? Mit tehetnék? Soxor arra gondoltam, hogy biztos azért, mert nagy darab vok. Persze vannak mások is, akik nagyok, sőt még jóval nagyobb darabok, mint én, mégsem latni rajta, hogy izzadna, vagy legalábbis messze nem annyira, mint én. Ez az én keresztem? Nekem ezt dobta a gép? Jó lenne tudni. Lehet, hogy baj van a szervezetemmel? Ez egyébként nagyon kellemetlen tud ám lenni. Azt gondolhatná bárki, hogy ez egy természetes dolog, de képzeld el, hogy reggel felkelsz, és olyan, mintha egy kád vízben aludtál volna egész éjjel. A villamoson úgy nézel ki, mintha egy zuhanyrózsa alatt állnál, de ami ennél is rosszabb, hogy köztudottan van egy kellemetlen 'mellékhatása' az izzadásnak. Bármennyit is fürdesz, és bármennyit is váltasz ruhat. De napközben persze ez nehezen megoldható pl. egy munkahelyen ugye?
Csak dől belőlem az izzadságszag... de mit tehetnék ellene? És miért élvezik az emberek mégis ezt a nagy meleget - bár a nagytöbbség nem szenved tőle úgy, mint én...

Sztem alkalmazkodni kellene a megváltozott körülményekhez, nem ugyanúgy élni, mint mondjuk tíz évvel ezelőtt, akkor azért nem voltak ennyire durvák a nyarak...és tessék, most meg elkezd szakadni az eső, és faszán lehült a levegő..talán sikerül elaludnom? Jó lene...és akkor holnap ismét lesz erőm folytatni az elmélkedést!
Az viszont nem buli, hogy elment az adás, így nem látom ahogy dr G megoldja az ügyeit - azért 2007-ben egy villámzápor miatt nem kellene, hogy elmásszon a kábeltévé...van még hova fejlődni...

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr12114989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása