Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Kurva világ!

2007.09.07. 10:31 | KEhelyKE | 3 komment

Jónehány évvel ezelőtt az AKELA zenekarnak volt egy száma, mely arról szolt, hogy ezen a világon mindenki kurva. Akkor nem értettem, de rajöttem, hogy valójában igen, hiszen senki nem tesz semmit ingyen. Mindenki, aki fizetésért dolgozik -> kurva! Persze lehet szebben is megfogalmazni, de attól a tény bizony tény marad. És hiába is mondod, hogy dehát a kurvák lefexenek pénzért, az mindegy, hogy lefexel pénzért, vagy pénzért autót vezetsz, vagy dolgozol egy gyárban, vagy bármi. A tevékenység nem ugyanaz valóban, de a lényege, hogy pénzért teszel valamit, eladod magad, eladod a tested. Szerintem ez könnyedén belátható, és ettől a pillanattól kezdve már nem is kellene annyira basztani a csajokat, ha ezt csinálják. Már csak azért sem, mert ha nem lenne rá igény, akkor nem csinálnák, ugye? :)
De nem ebbe az irányba akarok elmenni. Egy nő meséli el a történetét, ami tulajdonképpen arról szól, hogy azért fekszik le férfiakkal pénzért, hogy jó élete legyen. Persze óvatosan, gumival, es 'normális' férfiakkal. De majd úgyis olvassátok.
Bennem rengeteg gondolatot ébresztett, remélem nem maradok vele egyedül. Ja! És még annyit, hogy a történet forrását nem ismerem, mailben kaptam, és örömmel osztom meg veletek is!!!


Nem tartom magam prostinak!

„Hetekig legeltettem a szemem egy Dolce and Gabbana cipőn. Hogy engedhetném meg magamanak? És hogy tehetnék szert a gyönyörű hímzett Gucci ruhára, amiért szintén csorgott a nyálam...”

- A fizetésem számítástechnikusként nettó 200 ezer forint havonta – kezdte Judith. – Ki képes ebből jól élni?! Akkor mesélte egy barátom, hogy alapított egy „hostess”-szervízt. Elmagyarázta, hogy mit is csinálnak az alkalmazottai. Arra gondoltam, ez nekem is fekszik.

Csak óvszerrel

– Ahogy a korombéli nők nagy része, én is belementem már sok egyéjszakás kalandba. Talán a kelleténél is többe. Miért is ne csinálhatnám ugyanezt pénzért. A hostessek egy része az átlagfizetés többszörösét is megkeresi. Úgy gondoltam, ha óvszert használok, és ha valaki mindig tudni fogja, kivel és hol vagyok, nem teszem ki magam veszélynek.

Az első ember, akivel megosztottam a tervem, az anyám volt. Éppen az egyik sorozatot néztük a tévében és az egyik szereplő pont ilyen hostess volt. Odafordultam hozzá, és azt mondtam: Mit szólnál hozzá, ha én is ezt csinálnám? Először nem szólt semmit, majd azt mondta: Elég idős vagy ahhoz, hogy magad dönts a sorsodról. Tudta, ha le akarna beszélni, annál jobban elszánnám magam.

A legjobb barátnőm, Angéla majdnem elájult, amikor elmondtam neki a tervem. Úgy gondolta, az ilyen munka egyszerűen prostitúció. Szerintem a prostitúció az utcai strichelés, amikor valaki kapualjakban elégíti ki az ügyfeleket azért, hogy megszerezze a piára, kábszerre valót. Én azért akartam a testem áruba bocsátani, hogy olyan luxuséletet biztosítsak magamnak, amilyenre mindig is vágytam. Azelőtt kapcsolatom volt egy színésszel, egy válogatott focistával. Hihetetlen luxuskörülmények között éltek, és én egyszerűen erre vágytam.

Kényeztetésre várva

– Végül nem a barátom ügynökségénél jelentkeztem, hanem egy internetes oldalon. Így volt arra lehetőségem, hogy ne kelljen a honoráriumomból százalékot fizetnem. Először feladtam egy netes hirdetést: "Magas, karcsú, gesztenyebarna kényeztetésre vágyik. Pezsgőzzünk, és nem fogsz csalódni."

A tarifa 20 ezer óránként vagy 50 egy éjszakára. 24 órán belül 93 e-mailt kaptam és nyolcan már időpontot is kértek. Nem akartam elhinni, hogy ilyen sok férfi hajlandó fizetni a szexért. A jelentkezők közül négyet más már elutasított, a három másik nem volt bizalomgerjesztő a telefonban, ezért csak egynek fogadtam el a jelentkezését. Azt mondta, a Duna-parton lakik egy penthouse lakásban.

Gyanútlan voltam

– Megbeszéltük, hogy következő nap találkozunk a Boráros téren. Elegáns, öltönyös üzletemberre számítottam, de amikor megláttam, a meglepetéstől nem jutottam szóhoz. A 30 körüli férfi homokszínű farmerben, vászoningben, tarisznyával a vállán várt rám. Agyamban megszólalt a vészcsengő, amikor a buszmegálló felé vette az útirányt. Felállványozott épületnél szálltunk le.A legfelső emeleten lakott egy minigarzonban. A kanapén női magazinok hevertek szanaszét. A szexig nem jutottunk el. Annyira  kiborultam, hogy elnézést kértem, és leléptem. Később vettem észre, hogy lenyúlta a pénztárcámat. Ma már hihetetlen, hogy tudtam ennyire naiv lenni. Most már ragaszkodom ahhoz, hogy megadják a pontos címüket, a fotójukat és a pénzt is előre kérem. Mindig egy férfi barátom visz a találálkozóra és a kocsiban megvárja, amíg végzek. Szerencsére a második kuncsaftom rendes volt. A 41 éves férfi nagyvonalú volt, kedves és ráadásul jó testű. Fantasztikus volt vele az ágyban. Általában a 30-55 év közöttiek keresnek. Rendszerint csak „alapsexet" kérnek, azaz sima misszionárius pózban csináljuk, vagy esetleg hátulról, miközben én a fotelre vagy az asztalra hajolok. És persze mindegyik elvárja az orális előjátékot.

Hogy élvezem-e? Hát nem mindig, de azért az is előfordul, hogy orgazmusom lesz. Nagy átlagban öt kliensem van egy-egy héten. Úgy fogom fel, hogy ez az ára annak, hogy az általam megálmodott életszínvonalat biztosítani tudjam magamnak. Brillt hordok, nem strasszt. Ezen a héten három pár drága cipőt vásároltam magamnak. Rendszeresen járok manikűröshöz, pedikűröshöz, és már befizettem egy hajhosszabbításra.

Jobb egyedül

– Boldog vagyok egyedül. Csak egészen különleges férfi tudná elviselni, mivel keresem a kenyerem. Egyelőre nem szándékozom elkötelezni magam. A leghosszabb kapcsolatom, mióta ezt csinálom, fél évig tartott. Azért léptem ki belőle, mert a tag folyton aggodalmaskodott. Csak annyi a vágyam, hogy minden luxusigényemet ki tudjam elégíteni és ezt ne egy férjből kelljen kikunyerálnom.

 
Látjátok? Azok a féfriak, akik ennyit kifizetnek egy kis sexért, miért is nem tartanak 'rendes' barátnőt? És ez a független nő miért is nem akar tartós kapcsolatot?

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr89159439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nonoo · http://www.nonoo.hu/ 2007.09.07. 23:51:21

A nő azért nem akar tartós kapcsolatot, mert szereti hogy tele van lóvéval, meg szeret kúrni.
Ezek a fickók meg azért nem tartanak rendes barátnőt, mert már rájöttek, hogy minden nő pont ugyanilyen kurva, mint akiről a sztoriban szó van (csak valaki nem meri így felvállalni) és nem érdemes velük kapcsolatilag vergődni, mert csak bajt hoznak az emberre.

A nő, ha találna magának valami pénzes fickót, akkor is ugyanilyen kurva maradna. Megkapna mindent, aztán gallyra tenné magát alkohollal, vagy narkóval.

kovax 2007.09.12. 23:13:57

undorító, hogy állandóan sexnek írjátok a szexet!

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu/ 2007.09.13. 09:50:58

te is x-szel írtad, sőt kétszer is ;)
süti beállítások módosítása