Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Noname Post

2007.09.10. 10:23 | KEhelyKE | 3 komment

Székely bácsi a falu bíróságán, el akar válni a feleségétől.
Kérdezi a bíró:
- Mért akar elválni a feleségétől, Pista bácsi?
- Mert megcsalt a szomszéd gazdával.
- És maga, Pista bácsi, még sosem csalta meg a feleségét?
- Hát dehogynem.
- De hát akkor mért akar elválni, hiszen maga se jobb az asszonynál?
- Ejj, maga nem ért engem bíró úr! Ha én a csizmámmal belelépek a tehénszarba, csak lemosom, és ugyanolyan lesz, mint vót. De ha a tehén jön és beleszarik a csizmámba, hát azt a csizmát maga se venné többet fel!

Talán ennyi eleg is lesz bevezetőnek :) Én mondjuk jót röhögtem a viccen, és persze máris elkezdett járni az agyam, hogy igazságtalan lehet ez mondjuk női szemmel. Az ember félrekúr6, ő meg nem.
Több ezer évig gyakorlatilag a férfiak irányították a világot, és ami nagyon fontos, hogy a férfiakat pedig a nők! Teljesen jól működött. Nem volt tökéletes (de mi az?), de működött. Naigen, a világ most is működik, de hogyan?!
A férfiak imádják a nőket, és mindent megtesznek, hogy elkápráztassák őket. Alapvető hím öszön, a nöstények kegyeiért versengés. Miért nem volt ez így jó? Lassan, de biztosan elveszítik az ember nőstényei azokat a tulajdonságokat, amiket szeretünk bennük. hova fog ez vezetni? Manapság egyre több a buzi (a levegő meleg, vagy a leves...), vagy csak egyre kevésbé titkolják? Vajon van összefüggés? Régenis voltak homosexuálisok, de nemigen hallottunk róla. Érdekes az is, hogy az ókori társadalmak nem akadtak fenn ilyen apróságon, gondolom rájöttek, hogy szaporodni ugysem tud, akkor meg nem probléma. Aztán jött a kis köcsög egyház, és tűzzel- vassal üldözte (többek között) a homokosokat. Pedig nagy valószínűség szerint két kódex másolása között nem feltétlen imádkozással töltötték az időt, hiszen a papok is emberek, meg a többi egyházi emberek is ugyanolyan emberek, mint Te, vagy én, és senki nem harcolhat a biológiája ellen. És mivel nők nem voltak papok és egyebek ezért nyilván MÁSképpen múlatták az időt.

Na! De hova is vezet ez? Oda, hogy a férfi legyen férfi, a nő pedig nő! Egy férfi ne járjon rózsaszín ingben, egy nő meg ne legyen súlyemelő, vagy boxoló.
Lehet, hogy régimódi vagyok, de szerintem így működik. Az eszközök is akkor hatékonyak, ha rendeltetésszerűen használjuk, nem? Egy csavarhúzóval nem próbálunk meg szeget beverni, ugyanúgy, ahogy egy kalapáccsal sem fogunk csavart meghúzni, vagy lazítani.
Ez akkor is így van, ha az embert Isten teremtette, meg akkor is, ha az evolúció eredménye. Lehet utálni, de attól még így van.

UFF! Én beszeltem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr48161620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nonoo · http://www.nonoo.hu/ 2007.09.10. 17:04:46

Teljesen jo az iras, nincs mit hozzafuznom.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu/ 2007.09.10. 18:44:43

azért mégiscsak írtal ;)

Nonoo · http://www.nonoo.hu/ 2007.09.13. 01:30:09

ja. meg is eroltettem magamat. :))
süti beállítások módosítása