Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Hálaadás

2007.09.11. 13:02 | KEhelyKE | 3 komment

Nakéremszépen, mindenki hallott már a hálaadásról. Én főleg amerikai filmekben. CSAKAZTMONDJAMEGNEKEMVALAKIVÉGREMÁRHOGYMIRÁKAZAKURVAHÁLAADÁS!?!! Valójában benne van a nevében, de igazándiból nem tudom. Tudja valaki? Azt ugyan nem tudom, hogy az USA- ban mit is jelent, de azt tudom, hogy nálam mit jelent.

Hálás vagyok

A kedvesemért, aki panaszkodik a vacsorára, mert így az estét velem tölti, és nem valaki mással...

Az adókért, amelyeket ki kell fizessek, mert azt jelenti, hogy alkalmazott vagyok, van munkahelyem...

A takarításért egy buli után, mert azt jelenti, hogy Barátaimmal tölthettem egy estét...

A ruhákért, amelyek egy kicsit szűkek, mert van elég ennivalóm...

Az árnyékomért, mert kint lehetek a napfényben...

Hogy nyírhatom a füvet, pucolhatom az ablakot, javíthatom a csatornát, mert azt jelenti, hogy van házam...

A parkoló helyért a parkoló legmesszibb pontján, mert ez azt jelenti, hogy tudok járni és még autóm is van...

A nagy fűtés számláért, mert ez azt jelenti, hogy melegben voltam...

Hogy a templomban mögöttem ülő hölgy hamisan énekel, mert azt jelenti, hogy hallok....
 
A mosni- meg vasalnivalóért, mert azt jelenti, hogy van ruhám...

Az esti fáradtságért és izomlázért, mert azt jelenti, hogy Tudtam keményen dolgozni...

Hogy meghallom hajnalban az óra csengetését, mert azt jelenti, hogy élek...

És végül a sok hülye e-mailért, amit kapok, mert azt jelenti, hogy van sok barátom, akik szeretnek engem és gondolnak rám :)))

Ezek az igazan fontos dolgok szerintem. Ha már valamiféle istenségnek akarunk hálát adni, akkor én így tenném: Uram! Tégy alkalmazkodóvá engem, hogy eggyütt tudjak élni azokkal, akikkel torkig vagyok!
Hálát adhatnék, hogy nem vagyok nyomorék, megvan minden végtagom, nem vagyok fogyatékos. Attól persze nem lesz jobb az életünk, hogy azt mondjuk, lehetne sokkal rosszabb is. Ha mondjuk valaki (kurva sokan vannak így) fizetéstől fizetésig él, alig nyögi a számlákat, csak az alapvető élelmiszerekre költ, és gyakorlatilag tengeti az életét, azt mondja, hogy végülis lehetnék csöves is, aki messziről bűzlik, nincs hova lehajtania a fejét, ázik- fázik az esőben. Tulajdonképpen annál tényleg jobb. Na de attól annak a valakinek jobban kellene éreznie magát? Mindig lehet rosszabb. És lesz is.
Mindig lesznek olyanok, akik jobban élnek a másikaknál, de lehetsz Te bármilyen gazdag, vagy élj akármilyen jól is, ha az életednek nincsen célja, ha már nincs miért kikelned az ágyból reggel, akkor előbb utóbb rájössz, hogy nincs értelme az életednek.
Az élet ajándék, és ahogy most ismerjük az univerzumot, úgy tűnik nem túl gyakori. (Ugye? Az élet szabály, vagy kivétel?) Akkor tehát nagyon nagyon értékes.
Adj hálat az életedért annak, akinek akarsz. Ha nem adsz hálát, az sem baj, hiszen nem azért kaptad, mert bárki is hálát várna. De ismerd fel, hogy mit kaptál, és ha teheted, adj Te is ilyen ajándékot. Ez a legnagyobb ajándék, amit adhatsz valakinek. Az ÉLET.

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr100162577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jottone 2007.09.12. 09:39:21

Az amerikaiak is ugyanezekért adnak hálát, amikért te. Nem tudom hogy amiket írtál abban van e fontossági sorrend, de boldog vagyok, h azt írtad elsőnek amit. Mondhatnám az is h hálás vagyok.
Életet adni ajándékba? Valóban , ez csodálatos lenne, nekem ez a legfőbb célom. Hálás lennék ha segitenél elérni a célom :)

Zsufi 2007.09.26. 04:36:19

Apu! A haladaskor az oslakosoknak adnak halat vmiert. gondolom h nem sz.vatjak oket tovabb. :)

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu/ 2007.09.26. 12:32:27

Nemár :) Tényleg? :)
süti beállítások módosítása