Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Ez ilyen...csak a hugy nem xar!

2007.11.19. 12:20 | KEhelyKE | 2 komment

Ritkán szoktam megnézni a statomat, alapvetően lexarom hanyan olvassák, amiket írok, de az még így is feltünt, hogy 7végén kevesebben...bár ez talán azért is van így, mert ritkán írok 7végén blogot, vagy azért, mert mindenki bulizik, döglik, meg a satöbbi, meg az ilyesmik...
Most pénteken bizos, hogy mindenkit a hajógyári szigeten evett a fene, mert annyi ember volt Nick Warren- en, hogy cigimet nem tudtam kivenni a zsebemből, táncolni, egyebek, az meg tényleg felejtős...fél kettő magasságában elfogyott a türelmem, taxiba pattantam, és balra el!
Én megértem, hogy a partiszervezők szeretnének minél több bevételre szert tenni, hiszen Warren nem két forintért jött el zenélni, meg a személyzet, a hely maga, áram, víz, ésatöbbi,  én értem tényleg, szerveztem már én is néhány bulit (Deep in Da Night), de akkor sem a legszerencsésebb üzletpolitika. Nagyjából meghatározható, hogy mennyi ember fér el kényelmesen egy helyen, és ennek megfelelően kellene beengedni az embereket. Mert ez nem állapot..az egy dolog, hogy a ruhatárnál fél órát vár az ember, ezt még el lehet viselni, bár ez is lehetne másképp, de ami ezután várt..
Legyen drágább a jegy, és engedjenek be annyi embert, amennyit elbír a hely, én ezek után kétszer is meggondolom, hogy elmenjek- e Studioba, pedig gecijól néz ki, megfelelően légkondicionált, jól szólt a zene, de a tömeg...ah - ha esetleg volt valaki kedves olvasóim közül, akkor szívesen venném, ha megosztaná velem az élményeit - lehet, csak én vagyok hisztis? Aztán nem elég, hogy ekkora a tömeg, még parasztok is, látván, hogy navigálna valahogy az ember, hogy elférjen, de nem áll odébb egy lépést sem, és a csajok mekkora parasztok manapság?! Nagyobbat taszajtanak az emberen, mint a bunkó kétajtós palija - egy időre elment a kedvem a partizástól, pedig már nagyon hiányzott...
Csak azt nem értem, hogy lehet, hogy ez csak engem zavar?! Hiszen a legközelebbi alkalommal ugyanennyien lesznek, biztos öregszem...azért bosszantó kicsit...!
Van mégvalami! Odafelé (is) taxival mentünk, és 2500 forintot fizettem jattal eggyütt, hazafelé másik társasággal mentem, ahol kevesebbek a díjak, és ezer forinttal többet fizettem, de ezt már tényleg lexartam.. ez ilyen...

Úgy látszik, ha jó bulit akarok, nekem kell megszerveznem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr19234085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsufi 2007.11.19. 13:30:07

Jaja! Szerintem Studio egy nagy sz*r. Ketszer probaltam meg ott bulizni.... Vagy a zene volt rossz vagy az emberek vettek el a kedvem es mindig az lett a vege hogy hazamentunk, vagy a szomoszedba at....
mikor lesz megint deep in the night? mar hianyzik ;)

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2007.11.19. 13:37:33

Deep in Da Night nem lesz többet, azt annak idején hárman kezdtük el Diggy- vel meg Thun3R- rel, nem lenne fair így folytatni, de lesz buli, csak nagyon nehéz jó helyet találni, hogy hova szervezzem meg, ha hely van akkor már simán leszervezem akár egyedül is... belekiáltom az éjszakába: ha valaki tud jó helyet, ahol lehetne jó house partit csinálni, szóljon :)
süti beállítások módosítása