Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Lustaság

2009.04.24. 07:46 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Mindenki ismeri Garfieldet. A világ leglustább macskája. Hozzám képest Garfield egy ugribugri nyuszi (zájcsik pávágájcsik).
Itt van egy hihető lehetőség, hogy megosszam elméleteim teljesen bátran, én meg lusta vagyok gépelni. Hihetetlen.
Beszélgettem egy ismerősömmel, aki azt mondta, hogy a lustaság egy normális, ösztönös viselkedés, hogy feleslegesen ne használjak energiát.
Ezt se hallottam még :)

Ezekután sokkal nyugodtabb vagyok, hiszen ezek szerint jól működnek az ösztöneim. Ez fontos. Van valami ezzel az úgynevezett hatodik érzékkel. Én nem tudom. Tudja valaki? Na ez a kérdés ledobta az agyamról az ékszíjat...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr311083265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása