Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Szopás

2007.12.06. 16:11 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Jó dolog, csak a fasz megfelelő oldalán kell tartózkodni...ugyebár, nos úgy tűnik, hogy én mostanság kicsit rosszul helyezkedtem...
Az alaplapom agp slotja ugyanis fellázadt, és a továbbiakban szarik a farmra. Ez igazán nagyszerű, mert a tv-m is elszarta magát, a tavirányító is eltünt, tehát egy igazán remek 7re  tekintek vissza, ja és akkor még nem is mondtam, hogy úgy meg vagyok fázva, hogy egy kisebb patak havi vízhozama kifolyik az orromon naponta. Éljen! Ma reggel mikor kinyitottam a szemem, az jutott először eszembe, hogy basszus megint reggel, és élek, ez nem a menyország. Na akkor fel kell kellni és irány a meló...ollé, főleg ilyen dolgok után pont dolgozni van kedvem - szerintetek?
Minden havernak szoltam akit csak el birtam erni es egyiknek sincs olyan videókarija, amit PCI slotba tudnék rakni, mert az még jó az alaplapon valószínüleg - fasz kivan! BROAF

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr27254521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása