Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Laziccsááá!

2008.07.04. 10:04 | KEhelyKE | 4 komment

Engedjétek meg, hogy megosszam veletek ma reggeli kalandomat. Nem olyan nagy sztori, nem lesz zsIndex címlapos, viszont ebbe a blogba belefér.
Szóval, felszálltam a villamosra, mint minden reggel, amikor munkába megyek. Természetesen majd'  minden ablak el volt húzva, mintha amúgy tél lenne. Az ajtónál volt résnyire nyitva az egyik. Mivel ebben a melegben alig tudok aludni, már hetek óta hulla vagyok, hiszen nem tudom kipihenni magam. Ilyenformán gyakorlatilag lógtam a kapaszkodón, és éreztem, hogy jön némi levegő. Fáradságomból adódóan nem volt kedvem ablakokat huzigálni. Döcögünk.
Arra lettem figyelmes, hogy valaki taszigál. Nézem, hogy mivan, alig vettem észre, valami nőszemély lökdös, hogy menjek már odébb, jelezni akart, és leszállni. Morgott is valamit a bajsza alatt. Mondom neki, hogy lehet szólni, és akkor odébbállok, nem kell egyből feszkózni...válaszként odaböfögte, hogy kitalálhattam volna...
Csak tájékoztatásul szeretném közölni, hogy nincs a hátamon szemem. Nem láthattam, hogy mi zajlik mögöttem, és félig kómában is voltam. Alapesetben valóban kitalálom, ha le akar szállni, észreveszem, ha valaki közelít. De miért is nem lehet normálisan szólni? Miért kell taszigálni az embert? És főleg miért gondolja egy 150 centis, 50 kilós nő, hogy csak úgy fel tud dönteni? Miért mindig nők csinálják a feszkót? Férfiak még sosem próbáltak meg feldönteni, még akkor sem, ha fizikai adottságaikból adódóan akár sikerülhetett is volna nekik. Mi lenne, ha ilyenkor jól nyakonvágnám, ahogy egy férfi esetében tettem volna - ebben a kurva nagy egyenjogúságban!? Ilyenkor hol van az a kurva nagy ész, amire oly büszkék manapság a nők?
Egyébként eszem ágában sincs bántani a nőket. Mondjuk férfikat sem, alapvetően pacifista vagyok. Egyszer befenyített egy nő (lol), hogy felpofozna. Kérdeztem tőle, hogy mi lenne, ha visszakapnád? Egyenjogúság van! Erre a válasz: lenne, aki visszaadja. Ez nevetséges. Kiprovokálja a balhét, majd hívja a pasiját. Ez igen. Gratulálok hölgyeim! Dolgozhatnak, karriert építhetnek, lehetnek gazdagok, szabadok, bármit csinálhatnak, de ez nem elég...
Sokszor látom villamoson, hogy állnak, mert nem öregek, nem adja át nekik senki a helyét. Látom rajtuk, hogy mennyire rosszul esik nekik. Régebben a férfiak simán átadták a helyüket a hölgyeknek. Nem azért, mert öregek,és nem tudnak állni, hanem udvariasságból. Ezt tessék elfelejteni! Nem tiszteljük a Nőt! Mégpedig azért nem mert nincs. Ezzel párhuzamosan a Férfi is kezd eltünni...ébresztőőőőőőő! Hova vezet ez? Semmi jó nem jósolható...

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr58552632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tra lala 2008.07.07. 09:21:33

Sok ilyen szerintem direkt keresi a konfliktust. Az ilyenekkel nem kell foglalkozni. Ha nem szólsz neki vissza, akkor a hirtelen jött csönd miatt többnyire ráébred, hogy mekkora idiótát csinált magából és vagy elsunnyog vagy mégjobban nekiáll hőbörögni. Mindkettő elég mulatságos:)
Utolsó ilyen kalandom az volt, mikor állok a metró ajtónak támaszkodva, (mert nem szoktam leülni, a kapaszkodót meg undorítónak tartom megfogni), az ajtó másik oldalán meg egy lány áll. Metro megáll, mi kihúzódunk kétoldalra, erre öreglány feláll a székből, elmegy köztünk és kifelémenet jól beszól. Hőbörögve kérdezi, hogy maguknak tán ide szól a bérlete? Ilyenkor szívesen visszapörgetném az időt, leülnék valamelyik ülésre, és mikor ott áll mellettem, mert már nincs több szabad hely, akkor mondanám neki, hogy ide szól a bérletem mama, miért adnám át a helyem?

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.07. 09:39:24

tibiii: sok a keserűség a szívekben, így mindenki haragban van a világgal, talán ezért olyan sok a hülyeség manapság, de egy ilyen esetben szerintem érdemes felhívni a figyelmét, hogy ha szól, odébbállok, és nem kell taszigálni - általában ezek az emberek vannak a legjobban felháborodva, ha hasonló eset velük történik, és nem jut eszükbe, hogy ők is ugyanígy viselkednek.
azt hiszem még aznap történt, hogy szállnék le a villamosról, de öreglány áll középen, és nem érti, hogy miért nem engedem felszállni, látni kellett volna az arcát, mikor rákérdeztem: leszállhatok? - nem értette...talán elgondolkozik rajta, és rájön, hogy hülye volt, talán legközelebb megvárja a leszállókat, aztán igyekszik felszállni...persze, ha az ember mindig mindenért szólna, akkor 50 métert nem lehetne megtenni...

tra lala 2008.07.07. 12:20:05

Általában akkor találnak be az ilyenek, mikor nem vagyok ideges, ezért nem is volt még olyan szerintem, hogy ingerülten viselkedtem volna velük.
Vicces, mikor direkt kiprovokálják a káromkodást, de nem kapják meg.
Pl. mikor megyek autóval és elém kerül 2-3 egymás mellett haladó gyalogos/biciklis, akiket nem lehet kikerülni, de ők még véletlen sem mennének arrébb.. Ha nem sietek nem szoktam dudálni, hanem megyek mögöttük az ő tempójukban és várom, hogy maguktól arrébb menjenek. Elég hamar elkezdi őket idegesíteni a mögöttük haladó autó, ezért duzzogva lehúzódnak. Amikor látják, hogy nem is érdekel, hogy lassítani kellett, hanem jókedvűen továbbmegyek, akkor az külön bosszantja őket.:) Ezek az emberek az ideges, ordibáló emberekből szerzik az energiát.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.07. 13:06:24

ez rendben van, ez az okos enged tipikus esete, de ha mindig az okos enged, akkor a hülyék fogják irányítani a világot, bár lehet, hogy a jövőidő használata helytelen.. :/
süti beállítások módosítása