Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Macskafogósícsd...

2007.12.28. 11:29 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

NA ez meg miféle szó? Ugye? Nem hallota még senki? Azt kétlem...mondjuk nem tudom, hogy jött ki. Persze simán lehet, hogy csak én felejtettem sokat nyelvtanból. Lehet, hogy egy ötödikes is okosabb nálam? Szerintem annak a műsornak az az érdekes tanulsága, hogy lószart sem ér, amit az iskolában tanulunk nagyrészt, mert egyáltalán nem készít az életre, és nagyjából semmi hasznát nem vesszük, ezért is felejtjük el, mire felnöttek leszünk - nem is kell messze mennem, ha arra gondolok, hogy középiskolában, mikor tanultuk a másodfokú egyenlet megoldóképletét, azt hittem, itt a vég, sosem jegyzem meg, aztán rövid uton a világ legtermészetesebb dolga lett, érettségi után kb. egy évvel már csak foltokban emlékeztem a képletre, így, a második érettségi találkozó után pedig már a nagy büdös rákra emléxem, nem a megoldóképletre. És általános iskola ugye sokkal régebben volt. Persze, sokmindenre emléxem, de alapvetően elpocsékolt időnek érzem a diákéveket.
Talán, ha főiskolára, egyetemre mentem volna, másképp látnám, de nem mentem, és sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy a suliban tanultakat nagyon ritkán tudtam alkalmazni a munkámban. Társalgások során persze igen, és jó dolog, hogy kicsit hozzá tudok szólni a legtöbb dologhoz, de gyakorlati hasznát kevés esetben tapasztaltam.
Egy kezemen meg tudnám számolni, hogy az érettségi bizonyítványomat hányszor kellett megmutatnom, 1997 óta. Igen, tudom, hogy az érettségi nem sokat ér, de ha nincs akkor egy szar alak vagyok, ha van akkor meg van mivel kitörölnöm a seggemet. Valahogy megint nem jók az arányok.
Vannak bizonyos munkakörök, melyek betöltéséhez erkölcsi bizonyítvány szükséges. Ennek jelentőségéről lehetne vitázni, és el is mondom - akinek priusza van nem kaphat meg ilyen állást, de a legtöbb jól(jobban) fizető normális(kevésbé xar) álláshoz kell, és aki egyszer megbotlott, bebukta. De hogy kezdjen új életet, ha nem kap lehetőséget? Másfelöl persze én is inkább azt venném fel, aki 'tiszta'. De emberek vagyunk, követünk el hibákat. Az is lehet, hogy a bíró hibázott, mikor elítélte, vagy az ügyész, vagy akárki. Érted? Megint visszaköszön a minden mindennel összefügg dolog. Csak ilyen egyszerű dologra gondolj, hogy például ki nem lopott csokit a boltból? Nem olyan, mint bankot rabolni ezt aláírom, de ha globálisan probálod átlatni a dolgokat, akkor valójában ugyanaz. Egy magas épület tetejéről minden ember egyforma magas nem? :)
Ezt már sokszor mondtam, az csal, aki lebukik. De ha ezek az emberek nem kaphatnak rendes munkát, nem bízik meg bennük senki, akkor a 'többi' ember miért tartja el? Miért használhatja az energiát? Ez így nem logikus.
Van olyan, hogy egy gyilkosról azt hihetnénk, hogy meváltozott, és rendes ember lesz, kiszabadul, és megöl valakit. Van olyan is, aki tényleg megváltozna, de honnan tudhatod? Nem lehet tudni. Talán ezért sem kellene egymás felett ítélkeznünk. Az emberiség döntö többsége vallálos - hogy számol el egy bíró ezzel? Vagy bárki? Naponta mindenki ítéletet mond mások felett...persze nem egyformák a hatások, de akkor is. Hosszútávon úgyis csak a természet törvényei működnek. A többit mi találtuk ki. Nincs olyan, hogy Isten törvényei. Ezeket emberek találták ki könyörgöm. Meg az összes többit is. Nézz meg egy természetfilmet. Na az igen! Azok a törvények. Évmilliók óta. És így is marad - a többi csak a duma.
Na de ez a kurva erkölcsi... csak eszembe jutott, hogy a munkaadók megkövetelik, de nekem kell kifizetni. Pedig nem nekem kell...Képzeld el, hogy autószerelő vagy, és elmész egy műhelybe, és jelentkezel az álláshirdetésre. Fasza autószerelő vagy, érted a dolgod, de mondja a főnök, hogy csak úgy tud alkalmazni, ha hozol magaddal egy emelőt, vagy mittomén mit...
Tehát az egyik munkahelyemen kellett erkölcsi, és ugye kikértem, kifizettem, és kb. két év folyamatos munkaviszony után felmondtam, és új helyet kerestem, ahol szintén kellett - és megint vihettem az emelőt saját kölcségemre. Pedig két éve kikértem... és oké voltam. Két év nagy idő, csinálhat hülyeséget az ember bőven, az rendben van, de ha így lett volna, akkor kibasztak volna a picsába a munkahelyről, de érdekel ez bárkit is? Ugyan...kussolj!fizess, és vágj hozzá jó pofát...
Hádde most én vagyok a hülye? Vagy mindenki más?

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr85277183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása