Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Úgy kaptam

2008.01.25. 10:43 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Most következő írást én is úgy kaptam, a forrást nem ismerem, de érdemes elolvasni, és mindenki csendben nézzen magába, akinek nem inge ne vegy gatyára (a rím véletlen) - ha nem figyelek oda, akkor is jót írok :)

Kedves Budapestiek!

Végső elkeseredettségemben fordulok hozzátok. Kérem, hogy többé senki ne szavazzon rám! Kurvára elegem volt már 94ben is az egészből, de párttársaim ragaszkodtak hozzá, hogy induljak. Nekik meg nem mondhattam nemet.
Mindent elkövettem eddig is, hogy ha már muszáj elindulnom, legalább ne nyerjek. Mindhiába. Mit csináljak még, hogy ne az én kibaszott nevem mellé ikszeljetek?? Azt hiszitek könnyű volt elérni, hogy Budapest legyen a legmocskosabb város? Azt hiszitek, az a rengeteg kutyaszar magától kerül az utcákra minden reggel? Értsétek meg! A BKV járatokat már nem tudom tovább ritkítani. Egyszerűen nincs több hely a buszgarázsban. A 4-es metró építését nem tudom tovább késleltetni. Nincs több idő. Mit tegyek még, hogy rájöjjetek? Csinálok nektek homokos felvonulást, transzvesztiták és buzik dugják végig a várost vasárnap délben. Erre ti, perverz állatok, még élvezitek is. Éjszakánként saját kezűleg ásom ki a kátyúkat, megvétózok minden tervet az úthálózat bővitésére, lezárom a Lánchidat és a pesti Rakpartot. Már majdnem az összes parkolóhelyet és parkot megszüntettem a városban. Kemény, kitartó munkával elértem, hogy se kocsival, se tömegközlekedéssel ne lehessen közlekedni. Már annyit loptam és sikkasztottam, hogy hegyekben áll otthon a közpénz. Nem bírom hazahordani a Touareggel. Tudom, hogy a többiek is rendszeresen összejátszottak a szadival. Direkt nem állítottak egy épkézláb jelöltet és azt is eldugják, nehogy valaki megismerje a nevét a választások napján. De 46,7 százalék!? Normálisak vagytok???? Mi a faszomat csináljak még itt 4 évig? Ha még egyszer megszavaztok, lezáratom az összes hidat, felveretem az összes aszfaltot, hiénaürüléket importálok Afrikából, csöveseket New Yorkból és Moszkvából, aztán disszidálok Horvátországba. Építek egy kastélyt a tengerparton. Persze a ti pénzetekből. Gondoljátok meg!!


Üdvözlettel:

Demszky Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr26310985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása