Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

NEM VICC!

2008.02.18. 10:19 | KEhelyKE | 3 komment

Meghal a cigány, a túlvilágon találkozik Kádár elvtárssal.
Kádár megkérdi:
- Te cigány, mikor volt jobb élni? Mostanában vagy az én időmben?
- A te idődben a politikusok politizáltak, a munkások dolgoztak a romák meg loptak. Mostanában meg a politikusok lopnak, a munkások politizálnak és bazzeg, azt akarják, hogy én dolgozzak!
Jellemzően nem szoktam vicceket postolni, és ahogy a cím is mutatja ez nem vicc kéremszépen. Legalábbis szerintem nem vicc. Közhely talán, de én azt mondom, a suszter maradjon a kaptafánál. Már volt erről szó korábban, annak kapcsán, hogy egyre buzi nőiesebbek a férfiak, és férfiasak (akarnak lenni) a nők.
Nevezhettek régimódinak, vagy aminek akartok, de a politikusok politizáljanak - ami szerintem  nem egyenlő a hazudozással, átbaszással, hülyének nézéssel), a melós dolgozzon, ne mással foglalkozzon,mert ugysem ért hozzá, a cigányok meg lopnak, mert a cigányok ilyenek. Hívhatjuk romáknak őket, akkor is azok maradnak, amik. Nevezzük nevén a gyereket nem? Jah romák! Eszembe jutott, hogy egy volt kolléganőm mit is mesélt...
Mindenki hallott már LL Juniorról, ugye? Nem csinálja rosszul, amit csinál, sztem ügyes gyerek, bár lehetne egy kicsit szerényebb is, de annyi baj legyen. Kovács Ákosnak is akkora arca van, hogy leárnyékolja a T-Mobile-t, de végülis tett le valamit az asztalra. LL Junior, hogy haladjak a történettel, egyszer betalálta a kolleginát(ex) így:
- Azért utálsz, mert szinesbőrű vagyok?
Na erre hagyok időt. Szinesbőrű? Nemár...

De tulajdonképpen mindegy is, hiszen egy barátom azt mondta, mindenre van megoldás. Talán igaza van.
Xarjunk mindenre jó nagyot. Majd mások úgyis megoldják. Az okos enged...és a hülyék irányítják a világot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr73343837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.L.Nóry 2008.02.20. 17:51:01

Imádom L.L.Juniort!!!!!!!!!!!!!

L.L.Nóry 2008.02.20. 17:52:30

aki Még Imádja L.L.Juniort az írjon

Nonoo · http://www.nonoo.hu/ 2008.02.20. 18:15:17

L.L.Nóry: én is imádom L.L.Juniort! - L.L.Nonoo
süti beállítások módosítása