Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Úgy olvastam a hálón....

2008.03.26. 10:13 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Bemutatkoznék, Harács Zebulon vagyok,a Paród Köztársaság(továbbiakban Paródia)
országgyűlési képviselője.

Szóval ott kezdődött, hogy 1989-ben kb. majd 50 évnyi megszállás után a Nagy Piros Testvér elvonult Paródia földjéről és ránk szakadt a demokrácia.Cserébe amiért a pirosok kivonultak országunkból, mi kivonultunk a piros piacról.Ugyan rajtunk röhögött az egész világ, de hát majd mi meg mutatjuk, így mulat egy paród úr.
Én rájöttem,hogy ebből nekem még itt hasznom is származhat és bár a piros közeli Róka párt tagja voltam, sőt üzemi párttitkár, a fordulatnál azonnal jelentkeztem ellenállónak és mivel egy ízben a megyei pártitkárnál két vödörrel többet ittam meg a borából, így természetes, hogy ellenzéki lettem.

Szóval addig mesterkedtem, amíg meg nem választottak polgármesternek Paródfalván. Tekintettel arra, hogy baromira nem értettem és ma sem értek semmihez, viszont jól tudok pofázni és uszítani, rendesen felhergeltem a parasztokat, gabonát öntöttem az útra, hőbörögtem, hogy minden rossz. Ugyan a megoldást én sem tudtam,de ezt nem is várta tőlem senki, pont elég volt, hogy folyamatosan kevertem a szoarét, lázítottam mindenkit mindenki ellen. Na ezt viszont olyan jól csináltam, hogy megválasztottak a paród parlament képviselőjének. Na gyerekek, ez ám a királyság. Kaptom a polgármesteri fizetésemet, a képviselői tisztelet díjamat, benne vagyok három bizottságban amiért külön juttatást kapok. Hogy ezért mit kell csinálni? Semmit! Sőőőt. Havonta egyszer bemegyek a parlamentbe és ha már arra járok, bemondok egy összeget a pénztárban, amit különösebb macera nélkül kifizetnek a kezembe, mint költségtérítést. Bár Paródfalván lakom, de bejelentkeztem a 860km-re található Szarházára, ezért csupán 500.000 Ficcs üti a markomat utazási költségtérítés címén,azért ez ám a buli, paródfalvi és szarházi is vagyok egyben.
Jött a húsvét, ez Paródiában is nagy ünnep, kellett a pénz, mert egy lepukkant fél éves Audi A8-assal kellet égetnem magam, ezért gyorsan bemondtam 3Millót parkolásra,12 Milliót mobil számlára.Az a szemét kufár rabló kereskedő az Audit nem volt hajlandó csak 38 Millióra beszámítani,de nem baj,majd következő hónapban megint sokat parkolok. Megtehetem,hiszen senki nem kér tőlem még egy blokkot sem, nemhogy számlát.
Hogy micsoda? Hogy mennyi a minimálbér? Mit tudom én. Kit érdekel? Buszjegy?Kellene, hogy tudjam?. Jaaaa? Hogy ez az emberek gondja? Hát igen, ez tényleg az ő gondjuk. Az enyém az, hogy el akarják venni az állandó fővárosi parkolási engedélyemet. Meg az, hogy a minap is mindenféle jöttment rendőr meg akart szondáztatni, amiért átmentem három piros lámpán meg 15 gyalogoson. Mi a francot képzelnek ezek a büdös bunkók, hiszen nekem mentelmi jogom van, méghozzá jobb kezes. Majd jól feljelentem őket,hogy elvertek. A balkezesekkel is jóban vagyok, hiszen egy hajóban evezünk.

Na lassan befejezem, mert dolgom ezer, össze kell írnom a havi elképzelésemet.
Tessék? Hogy mikor megyek be a választóim érdekeit képviselni? Öreg,ne csináld már, ez Paródia.

(Az írásban megjelent helyszín és szereplők a képzelet szülöttei, bármiféle azonosság kizárólag a véletlen műve!)

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr47397148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása