Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Vakáció

2008.06.17. 12:49 | KEhelyKE | 2 komment

Amikor még iskolába jártam, baromi jó volt, hogy végre nyári szünet van. Ezt nyilván nem kell ecsetelnem, hogy miért. Sokáig azt hittem, hogy ha nekem szünet van, akkor mindenkinek... aztán kiderült, hogy a felnőttek nyáron is dolgoznak.
Azóta én is dolgozok, és azóta már nem Szombathelyen, hanem Budapesten. Szhelyen nem volt jellemző, hogy tömegközlekedni kellett, bringával, vagy akár gyalog is el lehetett jutni A-ból B-be, max fél óra alatt. Érdekes, hogy itt, Bp.-en fél óra BKV-val még nem számít soknak. Nagy különbség, sokáig nem is értettem, miért megy a tahó pesti egy megállót is busszal, és képes rá perceket várni, vagy mondjuk miért durran el az agya, ha 2 perc után még nem látni a következő villamost a körúton.
Azóta persze felvettem a város ritmusát, amit akkor veszek észre, ha néha, néha hazakeveredek...
Nem egyszerű helyzet, hiszen évek óta itt élek, de nem érzem, hogy pesti lennék. Szerintem sosem leszek az. Ahhoz ténylegesen itt kellett volna felnőnöm szerintem. Annyit mindenesetre már érzek, hogy a pestiek miért mondják, hogy vidéki paraszt, azt meg végképp értem, hogy a vidékiek miért mondják, hogy tahó pesti. Mindkettő igaz :) A kérdés, hogy honnan nézzük...kicsit elkanyarodtam, tehát azt akartam csak felvetni, hogy miért járnak ritkábban a járatok a tanszüneti időszakokban? Abban lenne ráció, hogy a reggeli időszakban esetleg ritkít, hiszen akkor mennek a diákok iskolába, de az egész napos menetrendet miért is befolyásolja? Az emberek nyári szünidőben is mennek dolgozni, ugyanúgy, mint máskor. így viszont előbb kell indulni, és a jól megszokott ritmust félretenni, mert most egy kicsit máshogy járnak a járatok. Körúton a villamost, meg a metrókat talán annyira nem érinti, de az elvet akkor sem értem...!
Még jó, hogy a közértek nyitvatartási idejét nem módosítja egy iskolaszünet...nem is beszélve aztán arról, hogy én mondjuk már nem is tudom hány éve nem járok iskolába, a környezetemben sincsen senki, aki járna, így fogalmam nincs, mikor vannak az ilyen szünetek. Észreveszem, hogy nem kell annyi neveletlen hülye gyereket kerülgetnem, mint általában, de nem tudom, hogy mikor vannak ilyen változások...de miért is kellene nekem ezeket tudni? Nem én járok iskolába. A menetrendeknek meg mi köze ehhez? Nem értem...!

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr89525299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandeenator · http://kritika3.blog.hu 2008.07.03. 23:11:26

Van köze, sokan akkor mennek iskolába. Mivel x kocsit adnak ki az adott vonalra, ha reggel ennyi járt, délután annyiszor megy ki. Nem vagyok BKV-s így nem tudom.

Viszont vidék sokkal másabb, ha lenne munkalehetőség sztem elmennék vmelyik megyeszékhelyre.
Mentalitásom és tempóm nem pesti, előbbi kifejezetten vidéki, amelyik ismeri a közösség vagy az összetartás fogalmát

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.07.04. 08:31:55

nem Budapesten születtem, tudom, hogy vidéken más. ez a város egyre gázosabb :(
süti beállítások módosítása