Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Mi a f@sz van? 2.0

2008.03.31. 16:34 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Nem tervezem, hogy ez az írás folytatása lesz az előző, Mi a f@sz van? című postnak. Egyszerűen nem jut eszembe más kérdés. Lehetne finomabban is. Mi a rák van? Még finomabban? HM? :)
Persze nem lett finomabb...nem finom, ami manapság van. Persze, több milliárd légy eszik xart...de attól én még nem szeretnék szart enni. Ennyi légy nem tévedhet...vagy mégis? Esetleg nem azzal kellene foglakozni, hogy mivel etetnek? Esetleg nem kellene foglalkozni azzal, hogy mit eszünk? Végülis...igaz is, hiszen nem azért élünk, hogy együnk, hanem azért eszünk, hogy éljünk. De akkor miért is éljünk? Ezt szerintem mindenkinek magának kell(ene) tudnia. Annyit tudok, hogy én nem tudom. Mármint nem tudom, hogy miért is éljek. Próbálok célokat kitűzni, kevés sikerrel. Maga a célkitűzéssel állok hadilábon. Talán egy dolog. Próbálom megfejteni a hülyeséget. Hülyeség? Lehet. De, ha nem ezt kutatom, akkor mi a rákot csináljak? Megmondaná valaki? Ez egy olyan dolog, amihez, egyrészt van sok vizsgálati alany, másrészt annyira nehéz kérdés, hogy valószínüleg sosem fejtem meg. Éppen ezért jó kis célnak tűnik.
Pár éve, valaki meghívott wiw-re, igen, tudom, hogy most már iwiw, de akkor még wiw volt. Azóta már kurva sok juzer van. De minek is? Elmondom. Mármint azt mondom el, hogy miért a kérdés, hogy minek is. Nekem is van csomó ismerősöm, de minek is? Volt, hogy én írtam, amire nem jött válasz sosem, volt hogy én kaptam üzenetet, hogy hivjam fel vagy akármi. Visszaírok, hogy oké, de X év eltelt, mi a számod? Válasz soha többet nem jött. Akkor meg mi a ráknak?  Minek ez a sok ismi, ha lexarnak. Minek ez a sok ismi, ha nem lehet velük beszélni. Akik fontosak, ugysem iwiwen keresztül üzennek, és én sem iwiwen keresztül üznek ha fontos...de miért kér, hogy hívjam fel, ha nem adja meg a számát. De bárhogy is..írjon vissza valalmit. Még akkor is alap hogy visszaírok valamit ha ismertlen ír normálisan...de egy barát?Vagy ismerős? Ki érti ezt? Én kurvára nem.
Regisztráltam máshova is próbából..először tök jó volt...de minál jobban belefolytam a közösségi életbe, annál inkább csak felbaszta az agyamat a hülyeség. Már nem vok sehol. Még iwiwen...egy darabig...hátha betalálok valami régi jó cimborát, aki meg is tud mekkenni. De fórumokon, itt ott beszélgetni emberekkel, hozzászólni ehhez, ahhoz...kéremszépen katasztrofális. Olyan emberek minek pofaznak bele a dolgokba, akiknek semmi közük az egészhez? Véleménye lehet, de csak halkan. Igen, lehet tudni, a hozzászólásból egyértelműen következik egy hozzáértőnek, hogy csak ugat, vagy tényleg van-e rálátása a dolgokra.
JA! Nem értek mindenhez, abban nem is szólok bele. Azokról beszélek, amikhez hozzá tudok - érdemben - szólni. Persze hiába támasztom alá, vadidegenek előtt nincs hitele a mondandómnak, nem tudhatja, hogy honnan értek hozzá, még ha beírom sem kell ugye elhinni, de attól ő még magáról kell, hogy tudja, hogy mennyit ért éppen ahhoz, amirol vita van. De általában azokból vannak többen, akik megmagyarázzák, hogy a döglött tehén alszik, és persze az a hülye, aki nem így látja. És ha jönne egy állatorvos, aki megállapítaná, hogy halott, akkor a sok hülye rögtön egymásra talál, és jól megmondják, hogy az állatorvos biztos úgy vette a diplomáját, és biztos az mszp-re szavazott, és ezért persze jó hülye, és nem is magyar és egyáltalán a kurva anyját pofázik bele, mikor már megállapították, hogy a döglött tehén bizony alszik.
Ez van. Xal úgy döntöttem, hogy elegem van a birkákból. Majd írom a blogomat, ha gondolataim támadnak, vagy majd egyszer talán lesz egyolyan barát, vagy ismerős, aki hasonlóképpen gondolkozi, mint én.
Jó kis életcél...ja és mégvalami! Akik úgy gondolják, hogy én valami egocentrikus nagyképű beképzelt barom vok, az téved, és nem értette meg, miről is írtam...

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr19405167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása