Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Ez is érdekes :)

2008.05.16. 13:19 | KEhelyKE | 3 komment

Képzeljétek el, most vettem észre két furcsa piros csíkot a kezemen. Furcsa. Nem mentem neki semminek, nem vágtam meg magam, nem volt zsebben a kezem, meg az amúgy is más nyomot hagy. Arra nincs lehetőségem, hogy képet mutassak róla, de azért higgyétek el :)
Morfondírozok. Mi a rák lehet ez? Gondoltam vakarás nyoma. De nem. Megvakaróztam, aztán semmi nyomott nem hagyott. Nem estem pánikba azért, de mindenesetre érdekes.
Jut eszembe, a múltkor említett tolókocsis hölgy már jobban van, saját lábán sétálgat a folyosón, bár látszik, hogy nincs a helyzet magaslatán. Javulás azért van. Némi megnyugvás.
Elbaszott egy nap ez a mai. Szerencsére csend van a munkahelyen, ezért is tudok írni, de így elbaszott időnek érzem. Mondjuk az alvás is az. De akkor legalább nem vagyok magamnál. Így meg csak szenvedek. Nem is erőltetem a blogolást, majd ha lesz valami gondolatom, akkor jövök :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr26472447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shenk 2008.05.21. 17:17:46

Nem volt véletlenül nagyon meleg, amikor voltak a csíkok a kezeden? Nekem olyankor szoktak lenni csíkok meg foltok, meg minden. Főleg gyanús, ha izzadós is vagy.
Egyébként attól is lehet, ha sokáig nyomás éri a bőrödet ugyanazon a helyen, akkor ott kipirosodik. Nem kell ilyenek miatt aggódni :)

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.05.21. 18:19:16

kedves vagy :) de nyomásnál más csíkok szoktak keletkezni :) ill. melegben még sose tapsztaltam. azóta elmúlt, köszi azért ;)

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.05.26. 19:44:16

Az írás emlékeztet a blogom indulására :)

Nekem meg a jobb kezem középső ujján, közel a körömágyhoz van valami, ami egy gyógyult tűszűrásra emlékeztet. Nem az, és régóta ott van, nem fáj.

Ha baromi meleg van, nem bírok napon lenni.
süti beállítások módosítása