Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Tudja-e valaki?

2007.08.29. 21:09 | KEhelyKE | 2 komment

Szokták mondani, hogy ma már csak.. VALAMI... ez egy ipari poén annak, aki látta Galla Miklós és Laár András, Lektor című jelenetét..aki nem látta, nézze meg!
Tehát valaki - azt is szokták mondani, hogy ma már csak..VALAKI..nah :)

A mai napon melóból hazafelé jövet ismét tapasztaltam, hogy továbbra sem jöttek rá még az autósok, hogy dudálásra nem oszlik a dugó! Arról nem is beszélve, hogy ugyebár nem kellene belemenni a kereszteződésbe, ha látja, hogy nem tudja elhagyni. Nekem nincs vezetői engedélyem, de úgy tudom, hogy ez benne van a KRESZ-ben...na persze lopni sem szabad. Az is furcsak kicsit, hogy a buszsofőrök is leszarják. Pedig nekik hivatásos jogosítványuk van, meg a kamionosoknak is meg stb. De ez kb. olyan szabály, mintha azt mondanánk, hogy a továbbiakban 200 km/h feletti sebességgel nem lehet balra kanyarodni. Nem kell hozzá nagy ész, ha látom, hogy állnak az autók a kereszteződésben, akkor nem hajtok még oda én is...és néznek bambán..dehát zöld a lámpa...! Na ez nekem magas.

Más....

Van-e különbség egy régész, és egy sirrabló között, amikor a fáraók sírját feltörik, és elveszik az értékeket. Sőt! a régész még a fáraó testét is magával viszi.
Valahogy úgy lehet ez, hogy ha mondjuk feltéve, de ne adja az ég, operálni kellene mondjuk például, akkor az ember ugye elvárja, hogy a sebész értse a dolgát, de nem szeretné senki, hogy először rajta próbálja ki. Ha meghal az asztalon, akkor gyilkosság? Ha  én monjuk a szomszédomat lekötözöm, és felvágom a mellkasát és meghal, akkor én gyilkos vagyok? Van különbség ugye érzi mindenki? De mi?

Azt mondta nekem valaki, hogy jó hangom van...persze bóknak szánta, de amiért ide írom:
- van rossz hang? Látott már valaki hangot lopni? Vagy gyorsan hajtani?

Ja! És hát a legjobb...egy hete ezen röhögök: egyik bank plakátján látható, hogy lehet igényelni gyorspénzt :))))))))))))))))))


Éjjen Éjjen! Nincs már olyan kurva meleg! Ennek örömére:

http://www.audiojelly.com/index.cfm?action=details.cfm&id=81873


A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr14152419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nonoo · http://www.nonoo.hu/ 2007.08.30. 14:25:34

Ez a gyorspénz ez jó :)
Kereszteződésbe én sem megyek be, ez csak a pesti autósok szokása, meg a dudálás is. Mindig furcsa a vidéki nyugis közlekedés után a dudálásokat hallgatni. Akkor is dudálnak, ha nem megyek bele a kereszteződésbe, mert látom hogy a túloldalon már nincs hely. De persze akkor se megyek bele ha dudálnak, leszarom, inkább mögöttem dudáljanak minthogy ne tudjon menni a keresztirányú forgalom.
Buszsofőröknek meg tele van a faszuk, mindent leszarnak. Kamionosok szintén.

Azt a sebészes témát kár hogy nem fejtetted ki jobban, de tudom mire gondolsz. Egyszer a kezdő sebészeknek is el kell kezdeni valahol és tényleg tök szar, hogy ha olyat kapsz.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu/ 2007.08.31. 12:06:56

Igen, sajnos azt veszem észre én is, ill. egyre inkább megbizonyosodok, hogy minden problémánk forrása, hogy mindenkinek tele van a f@sz@ már és mindenki lexar mindet - pedig csak egy masodpercig tart odafigyelni a másikra, és mennyivel könnyebb lenne az életünk...
Nem! Nem hiszem, hogy unalmasabb is..az egy hülye magyarázat, hogy azért ilyen az élet, mert különben milyen unalmas lenne!
süti beállítások módosítása