Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Segítséééééééééééééég mennyi hülyeeeeeeee ááááááááámiéééért!??!!

2007.09.12. 12:18 | KEhelyKE | 3 komment

Szerencsére néhány hónapja már nem dolgozok telefonos ügyfélszolgálaton, ami kurva jó, végre. Arról könyvet lehetne írni, hogy miért is szopás az a meló, de most nem erről akarok beszélni. Aki már dolgozott benne, az úgyis tudja, aki meg nem az úgyis nehezen értené meg. Nem azért, mert gyenge agyilag, hanem mert tapasztalatok azt mutatják, hogy annak hiába sír a szám, hogy milyen nehéz munka, igazából nem érzi át.
Viszont azért írtam, mert időnként belefutottam néhány csokor marhaságba. Ami vicces is lehet, de inkább siralmas. Régóta nem találkoztam ilyen gyüjteménnyel, ezért roppant megörültem, és már prezentálom is a Volánnál megesett finomságokat, ami persze, mint egyéb esetekben is, csak a jéghegy csúcsa. Íme:

UTAS: - Ami reggel 6:15-kor indul Makóra, az mikor van ott?
INFÓS: - 10:50-re.
UTAS: - Úristen, este?

UTAS: - Most két busz is indul 17:45-kor Kecskemétre, az egyik gyors, a másik lassú, melyik ér oda előbb?
INFÓS: - Nincs hozzáfűznivalóm...

UTAS: - Bécsbe honnan indul a busz?
INFÓS: - Erzsébet térről.
UTAS: - De ott nem veszik fel a telefont!
INFÓS: - Nézze uram, csak egy hölgy van ott, valószínű, hogy kiment a mosdóba.
UTAS: - Hát jó sokáig pisil!

UTAS (köszönés nélkül): - Dabas.
INFÓS:- Igen, mi van vele? Még nem jött be.
UTAS :- De én nem...
INFÓS:- Ja, indulni szeretne?
UTAS: - Nem, én menni szeretnék!

UTAS: - Tessék mondani Erdélyben ma mi van?
INFÓS: - Kedd.

UTAS: - Bajára délután mikor megy busz?
INFÓS: - Hány óra fele?
UTAS: - És utána?

INFÓS: - Do you speak English?
UTAS: - Da.

UTAS: - Dömsödre mikor megy olyan busz, ami megáll Dömsödön?

UTAS: - Gipszelt lábbal fel lehet szállni a buszra?
INFÓS: - Ha tud!

OKOSKODÓ UTAS: - Hollókőre még mindig ugyanonnan, a 14-es kocsiállásról indul?
INFÓS: - Mióta az eszemet tudom, az 1-esről indul.

FÉRFI UTAS: - Milyen messze van a kalocsai laktanya a buszállomástól?
NŐI INFÓS: - Nem tudom, még sosem voltam Kalocsán katona.
UTAS: - Gondoltam, hátha.

UTAS: - Mezőkövesdre melyik a legutolsó busz?
INFÓS: - 15:50.
UTAS: - És azután?
INFÓS: - Az utolsó után általában már nincsen busz.
UTAS: - Maguknál is így van? Nálunk is, köszönöm!

UTAS: - Szabadkára mikor megy busz?
INFÓS: - Reggel 7-kor.
UTAS: - És előbb?
INFÓS: - Nincsen, csak egy járat van naponta.
UTAS: - Ja, egy járat, értem, és utána?

UTAS: - Tudna nekem egy olyan járatot mondani, ami reggel 8-ra Jászberényben van?
INFÓS: - Malév charter járat.

UTAS: - Kecelre hogyan tudok eljutni?
INFÓS: - Vonattal.
UTAS: - És honnan indul a vonat?
INFÓS: - A vasútállomásról.

UTAS: - Romániába mikor mennek a buszok?
INFÓS: - Románia elég nagy, hova szeretne eljutni?
UTAS: - Mindegy, csak átmenjen a határon. Tessék mondani, mindegyik busz átmegy a határon, ami Romániába megy?

UTAS: - Nyugdíjasnak kell helyjegy?
INFÓS: - Igen, de 65 éven felül ingyenes.
UTAS: - És 70 éven felül?

UTAS: - Kerepesre mikor mennek buszok?
INFÓS: - Mikor szeretne menni?
UTAS: - Másnap.

UTAS: - Érdeklődni szeretnék, hogy Kecskeméten mi újság van?
INFÓS: - Szerintem ott is szép napos idő van.

UTAS TELEFONBAN: - Zalakarosra szeretnék jegyet rendelni.
INFÓS: - Jegyet nem lehet telefonon rendelni, mert sajnos a Volánnak nincs ilyen szolgáltatása.
UTAS: - Akkor hívjak más telefonszámot?

UTAS: - Egerbe, ami nem áll meg!
INFÓS: - Olyan buszt mondjak, ami Egerben nem áll meg? Elég sok van...

UTAS: - Egerbe vagy Gyöngyösre melyik a következő?
INFÓS: - És Egerbe vagy Gyöngyösre szeretne menni?
UTAS: - Nekem mindegy, mert Salgótarjánba megyek.

UTAS: - A makói busz bejött már?
INFÓS: - 21 órára kell jönnie.
UTAS: - A makói busznak?

UTAS: - Érdeklődni szeretnék, hogy mikor megy a Deák térre a következő metró?

UTAS: - Meg tudja mondani, hogy ami 18 órára jön a 15-ös kocsiállásra,az honnan jön?
INFÓS: - Nézze uram, minden busz a 15-ösre érkezik, és elég sok jön hat órára, mégis honnan várja?
UTAS: - Azt nem tudom, de annyit segítek, hogy a 15-ös kocsiállásra érkezik.

UTAS: - Tessék mondani, van még 1 órám a busz indulásáig, mit csináljak addig?
INFÓS: - Tessék malmozni.

UTAS: - Mikor megy Gödöllőre busz?
INFÓS: - 11:45-kor.
UTAS: - Mennyi időm van még hátra?
INFÓS: - Ki tudhatja azt biztosan....?

Annyira szívesen elbeszélgetnék egy- két ilyen barommal. Mégis mi járhat a fejében? Évekig dolgoztam ügyflészolgálatokon, és egyszerűen nem bírtam elkapni az emberek észjárását. Senki ne higgye, hogy csak a Volánnál van ilyen. És ami a legszebb az egészben, hogy ezek csak a rögzített esetek.
Amikor nézed a tv használati útmutatóját, és a hátuján szerepel, hogy hibajelenségek, és lehetséges megoldások, tudjátok, mielőtt szerelőt hívnál. Ott ilyenek vannak, hogy ha nincs hang, nézze meg nincs- e lenémítva, vagy ha nem működik a távirányító, akkor nézze meg, van- e elem, és hogy nem merült- e le, ésatöbbi. Ezek hülyeségek nem? Teljesen természetes, hogy az ember ezeket megnézi, mielőtt szerelőt hív. Vagyis nekem az. De ne hidd, hogy mindenkinek az. Ezek a leírások hülységnek tűnnek, de sajnos a tapasztalataim alapján szükség is van rá. Ennyire buták lennének az emberek? Igen. Még egy példa, és szerintem mára elég is lesz a hülyékből: - Egyik mobiltársaság ügyfélszolgálatán csücsültem, és a betelefonáló hölgy elmondta, hogy a PUK kódjára lenne szüksége, kéri a telefon. Megadtam neki, de valahogy nem állhattam meg, hogy meg ne kérdezzem, hogy ha kétszer nem fogadta el a kódot, akkor miért adta meg harmadszor is ugyanazt a rossz PIN kódot. Erre flegmán: - Há'mittudomén...
Gratulálok... ez olyan, mintha szeretnél bemenni a lakásba, és a kulcs nem nyitja a zárat, és addig próbálkozol ugyanazzal a rossz kulccsal, amíg bele nem törik a zárba...

Mindenki hülye, csak én vagyok helikopter..!


A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr80163546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2007.09.12. 13:30:50

Sajnos PONTOSAN ugyannannyi hülye telefonos ügyfélszolgálatos van, mint utas...

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu/ 2007.09.12. 13:40:13

kifejtenéd hannibal?

Csenkujem 2007.09.12. 14:08:44

Az nem lehet, akkor kurv@ sokan lennénk...

Amúgy jó ez...
süti beállítások módosítása