Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Nem rasszizmus, utálat!

2007.10.10. 08:38 | KEhelyKE | 2 komment

Miért utálják a NEMCIGÁNYOK A CIGÁNYOKAT:

Utállak! Ez az ÉN véleményem. Nem a bőröd színével van a bajom. Az életeddel. Tele vannak veled a börtönök. Ellopod, amiért megdolgoztam. Bántasz engem, bántod a gyermekemet. A feleségemet molesztálod. Büdös, mosdatlan vagy. Ha visszaütök, ha véleményt mondok, meghurcolnak. Benne leszek a tévében,hogy rasszista vagyok. Pedig nem azt utálom, aminek születtél. Azt utálom, ami lett belőled. Ha a vonaton mellém ülsz többedmagaddal, félelem és undor fog el. Nem tudsz emberek közt viselkedni. Ha tudnál, lenne munkád is. A jogaiddal tisztában vagy, de a nevedet nem tudod leírni. Folyamatosan segítő jobbot nyújtunk neked, de kihasználsz. Csak a segélyt látod. Nem is akarsz több lenni, mint ami vagy: Cigány. Cigányból csak akkor lesz roma, ha megtanul EMBERKÉNT ÉLNI!!!! Van belőled néhány, akiknek sikerült. Mert ő is akarta. Én őket hívom romának. És elismerem őket. És szívesen dolgozom velük. De téged megvetlek. Azt akarom, hogy elmenj!

És mégvalami:

Utálom a politikusokat, a törvényhozokat, az jogászokat, és minden fasszopót és fasztarisznyát, akik lehetővé teszik mindezt! Ez az ország egy szégyen! Minden más országban a hatalom megvédi a sajátjait, minden nemzet összefog, ha a saját érdekeiről van szó. Megkeseredett, életképtelen nemzet lettünk! Az etióp éhező, AIDS- es, maláriás gyerekek többet mosolyognak, mint mi...
Nem is ér ennyi szót!
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr10191983

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: cleaning services nj 2017.09.20. 10:57:01

Acai Associates - onenophex on blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inno 2007.10.10. 17:32:19

"Azt mondod, hogy Te mas vagy, es nem kell bizonyitanod, hiszen Nekem, aki utallak, sem kell bizonyitanom, hogy olyan vagyok, amilyen. En azt mondom, hogy allandoan bizonyitok, Te viszont azt, hogy nekem konnyebb, mert En egy vagyok a sokbol es nem a kisebbseg kisebbsege, mint Te. Oldjuk fel az ellentmondasokat egyszerre: Te, meg En."

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2007.10.11. 08:32:41

nem hinném, hogy egy mocskos büdös cigánynak bármit is kellene bizonyítanom - kapott már eddig is elég lehetőséget, és a bizalom nem ajándék!
süti beállítások módosítása