Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

No Comment (ELMŰ)

2007.11.19. 14:20 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Ügyfél: Jó napot Kívánok elvágódott a villany, teljes sötétség
Ü.i. : ???????????????????


Ügyfél: Itt dolgoznak a gázosok a házban, és pont az alattam lakó hölgyet fúrták, amikor elment nálam az áram.


Ügyfél: Drága hölgyem! Már három napja éjszakánként arra ébredek, hogy sötét van.
Ü.i.: ( Ez valóban meglepő! :) )


Ügyfél(hölgy): Nem kaptam egy jó ideje számlát, be akarom diktálni a mérőállást.
Ü.i.: Rendben. Kérem szépen akkor a mérőállást.
Ügyfél: (bediktálja)
Ü.i.: Ez nem lesz jó. Nem lehet, hogy a gázórát olvasta le?
Ügyfél: Teljesen hülyének néz? Ne oktasson ki! Csinálja meg a számlát!
Ü.i.: Rendben.
Ügyfél: Mennyi lesz a számla?
Ü.i.: A nettó összeg 32 millió….
Ügyfél: Egy pillanat! Megnézem még egyszer.


Ügyfél: Átvettem ma a számlát, amit személyesen hoztak ki nekem.
Ü.i.: Vevőkódot kérnék szépen.
Pity-pity-pity
Ü.i.: Mit tetszik csinálni ?
Ügyfél: A vevőkódot nyomom, de most nem tudom hol tartottam, mert beleszólt.
Ü.i.: Nekem kellene diktálnia! Mondja legyen szíves !
Ügyfél: Jaaa, elnézést.


Ügyfél: Hölgyem, már harmadszor telefonálok, de remélem Ön már a jó gombon ül...


Ügyfél: xy vagyok „A” település polgármestere, és nincs nálunk áram.
Ü.i.: Igen üzemzavar van, már úton vannak a kollégák.
Ügyfél: Nem tudja megmondani véletlenül, hogy 20 km-es körzetében hol lehet gyertyát venni, mert már legalább 218-an telefonáltak ide.
Ü.i.: Azt sajnos nem, de nekem elég sok gyertyám van otthon így Mindenszentek előtt.
Ügyfél: Akkor a legközelebbi segélynél mindenki 100,-Ft-tal kevesebbet fog kapni, viszont kapnak majd egy gyertyát is. :)


Ügyfél: Jó napot kívánok, az előbb már telefonáltam, beszéltem valakivel csak az illető nem szólalt meg.....
Ü.i.: Érdekes beszélgetés lehetett :)


Ügyfél: Hibát szeretnék bejelenteni, nem tudom fogni az éjszakai áramot.
Ü.i.: :)


Ügyfél: Lejöttünk a nyaralóba, és nincs áram.
Ü.i.: Hol van ez a nyaraló?
Ügyfél: A Sólyom utcában.
Ü.i.: Hol van ez a Sólyom utca
Ügyfél: A gyárral szemben.
Ü.i.: Melyik településen?
Ügyfél: ??? Nem tudom.
Ü.i.: Hova fizeti a szemétdíjat?
Ügyfél: Nem fizetek, mert nylonzsákban hazaviszem.
Ü.i. Ha valami gondja van melyik Önkormányzathoz megy?
Ügyfél: Nem megyek én sehova.
Ü.i.: Azt mondta, hogy egy gyár van szemben. Milyen gyár az?
Ügyfél: Üveggyár
Ü.i.: Akkor lehet, hogy Salgótarjánból telefonál?
Ügyfél: Persze, hogy onnan.
Ü.i.: Felveszi a címet, tájékoztatja, hogy mennek a szerelők.
Ügyfél: (Ahogy teszi le a telefont, odaszól a férjének, a vonal még nem bontott) Egy fontoskodó buzival beszéltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr99234206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása