Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

..hogy én mennyire utálom a buzikat..

2007.12.10. 13:27 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Visszanézve, nagy hibat követtem el, amikor gyufát gyújtottam. De csak az egeret akartam kihúzni - mondta a megrökönyödött Salt Lake City Hospital orvosainak Eric Tomaszewski. Tomaszewski és homoszexualis partnere, Andrew \"Kiki\" Farnum sürgős ellátásra szorult a kórházban, miután a szex mellekvágányra szaladt.
- Benyomtam egy papírcsövet Kiki végbélnyílásán keresztül és beengedtem Ragott-ot, az egerünket mint ahogy máskor is. Amikor Kiki elélvezett, megprobáltam kicsalni Ragott-ot, de most az egyszer nem akart kijönni. Akkor bekukucskáltam a csövön keresztül és gyufát gyújtottam, hátha a fényre kijön. A továbbiakban a kórház szóvivoje vette át a szót:
-A gyufa lángja belobbantotta a bélben megszorult levegot, a lángcsóva meggyújtotta Mr. Tomaszewski haját és az arca súlyos égési sérülést szenvedett. Ragott bundája is meggyulladt és egy, a bélben mélyebben megszorult levegot is belobbantott, aminek eredményeképp Ragott kirepült mint egy ágyugolyó. Tomaszewski másodfokú égési sérülést szenvedett és eltört az orra amikor Ragott belecsapódott az arcába. Mr. Farnum elso és másodfokú égési sérüléseket szenvedett a végbélnyílásán és a végbelén.

Az újságíró megjegyzése: 10 legíjesztobb dolog ebben a történetben:
10. "Benyomtam egy papírcsövet Kiki végbélnyílásán....."
9. "Bekukucskáltam a csövön...." (ez kb. olyan mintha teleszkóppal néznek a Pokolba! Inkább a Napba bámúlnék messzelátón keresztül, mint hogy ilyet csináljak!)
8. Szegény Ragott, micsoda kisebbségi érzése lehet azután, hogy kilotték valakinek a seggébol!
7. Nem vagyok benne biztos, de nem hiszem hogy Ragott patyolat tisztán, virágillatúan vágódott bele Tomaszewski arcába miután bejárta Kiki "szerelmi útvesztojét".
6. Elgondolkodtató, hogy emberek élnek és virulnak ilyen baromi ereju, vulkanikus gázokkal a beleikben.
5. Elgondolkodtató, hogy emberek, nemcsak hogy ilyet muvelnek, hanem be is ismerik! Én biztos kitaláltam volna egy orult történetet valami félbolond piromániás, fenékbebaszós pasiról, aki betört a lakasomba és magáévá tett. Akármit csak nem az igazsagot!
4. Első- és másodfokú égési sérülések a segglyukon! Az aranyér kismiska lehet ahhoz képest! Kiváncsi vagyok Kiki képes lesz-e valaha is egy jó egészségeset szarni ezek után! Na és az égő segglyuk szaga! Minimum az első öt borzalmas szagok egyike lehet!
3. Kiki nevu emberek! Nyilvánvalóan ez egy polinéziai szó és a jelentése: idióta fehér ember, aki rágcsálót tesz a fenekébe.
2. Miféle kórház tart sajtótájékoztatót ilyen témáról???
1. Ez Salt Lake Cityben történt..... Miféle emberek a mormonok?
Az ilyren embereket nem kórházban kellene ápolni, hanem betont keverni nekik...

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr12259059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása