Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Az egyik szemem sír, a másik meg üveg :)

2008.02.04. 12:18 | KEhelyKE | 2 komment

Elnézést a szakállas xar poénért, ami a címet illeti, de valahogy odakívánkozott...szóval az egyik szemem sír, a másik nevet - régen volt más ügyfélszolgálatos csodálatos gyüjtemény. Tök jó lenne, ha valaki magára ismerne, és elmelkedne rajta egy kicsintet :) Persze mindenki hülye, csak én vagyok helikopter :)

ELMŰ-ÉMÁSZ CALL CENTER

Nénike: Eddig átutalással fizettem a számláimat, de most az van ráírva, hogy "csoportos beszedés"
Ü.i.: Ez ugyanaz, csak most így hívják.
Nénike: (Megkönnyebbülve) Hála Istennek, már azt hittem, hogy 5-6 markos legény jön beszedni a villanyszámlát...

Éjszaka, tél...
Ügyfél: (se köszönés, se bemutatkozás) Fűccsé b...meg!
Ü.i.: Hol lakik?
Ügyfél: Minek az neked, még be is akarsz törni?
(Levágja a telefont)

Ügyfél: Nem tudtam melyik gombot nyomjam meg, így Magácskát nyomtam meg.

Ügyfél: Elektromos Művek?
Ü.i.: Igen, parancsoljon.
Ügyfél: Elnézést, akkor téves.
Ü.i.: ???

Bácsika: Az egyik szobában van áram, a másikban nincs.
Ü.i.: Hány fázis megy be Önhöz?
Bácsika: Hát nagyon kevés.

Ügyfél: Szeretném bejelenteni, hogy az egész utcában nincs áram.
Ü.i.: Biztos, hogy a szomszédoknál sincs áram?
Ügyfél: Biztos, mert itt állnak a házam előtt, és nem éppen a katolikus liturgia szerinti szavakkal illetik az ELMŰ-t.

Ügyfél: Nincs áram a lakásban.
Ü.i.: Felveszi a címet és tájékoztatja, hogy ha nem az Elektromos Művek részéről van a hiba, akkor az indokolatlan kiszállás 8.000,-Ft.
Ügyfél: (5 perc múlva visszatelefonál) Töröltetni szeretném a címet, mert a 8.000,-Ft-tal sikerült annyira megijeszteni a férjem, hogy felállt a fotelból és visszakapcsolta az automatát.

Ügyfél: Áramlopást szeretnék bejelenteni.
Ü.i.: Ön honnan tudja, hogy lopják az áramot?
Ügyfél: Onnan, hogy én csináltam a rendszert, de nem fizették ki a melómat.

Ügyfél: Nincs áram itt a fatelepen.
Ü.i.: Felveszi a bejelentést és mivel éjszaka van tájékoztatja a bejelentőt, hogy másnap reggel mennek a szerelők...
Ügyfél: Az kérem nem lehet....én vagyok itt a biztonsági őr és..... félek...
Ü.i.: ?

Ügyfél: Uram segítsen!
Ü.i.: Megpróbálom. Miben segíthetek
Ügyfél: Beesett a csekkem a szekrénysor mögé, egyedül nem tudom elhúzni.

Ügyfél: (Nagyfogyasztó) Számlát szeretnék egyeztetni.
Ü.i.: Három számlájuk nincs kiegyenlítve.
Ügyfél: Áttértünk költségmegtakarításra.

Ügyfél: Elment az áram az egész környéken, a közvilágítás sem működik.
Ü.i.: A nagyfeszültségű vezetékre fennakadt egy siklóernyős, azt szedik le a tűzoltók.
Ügyfél: Remélem túlélte, mert odamegyek és szétrúgom a seggét.

Ügyfél: Szeretnék beszélni a TMK-t végző kollégákkal!
Ü.i.: Milyen ügyben keresi Ön a szerelőket?
Ügyfél: Mert a kisfiamnak szét volt szerelve a rollere, és a szerelő véletlenül elrakta a szerszámokkal együtt a roller két tengelyét is.

Ügyfél: Múlt hét csütörtökön TMK merőcsere volt, volt 3x25 amperom, és a cserekor 3x10 ampert tettek fel nekem. Ez még oké lenne, működik az orgona, de nem tudnak harangozni, és nem tudnak misét tartani.
Ü.i.: ????

Ügyfél: Merő felülvizsgálatot kérnek mert én nem fogyasztok áramot, a tv-t is sötétben nézem.
Ü.i.: ???

Ügyfél: Azt szeretném megkérdezni, hogy mi a sorsa a leszerelt fa villanyoszlopoknak? Nekem nincsen annyira útban, de ha már itt van, szeretném felhasználni tüzelőnek...

Ügyfél: A napokban cseréltek merőt nálam, de valami baj van, a varrógép visszafelé varr.
Ü.i.: Kellemetlen.

Ügyfél: A számlámmal kapcsolatban szeretnék érdeklődni.
Ü.i.: A fogyasztói számot kérem.
Ügyfél: Az hol van?
Ü.i.: Mit néz?
Ügyfél: Épp a tévét.
Ü.i.: Mi van a kezében?
Ügyfél: A telefon.

(Említett menüpontok: 5 Műszaki, 2 Hibacím, 1 Számla)
Ügyfél : Jó napot! Lehet hogy a kettes gombot kellett volna megnyomni.
Ü.i.(műszaki vonal): Mi lenne a problémája?
Ügyfél: Számlával kapcsolatban érdeklődnék!

Ügyfél: Szeretném megtudni, hogy Egerben mettől meddig lesz ma áramszünet?
Ü.i.: Kapcsolom az illetékes kollégákat.
Ügyfél: Csak ne robotot kapcsoljon,mert unom már a robotokat!

Ügyfél: Túl sokat fogyaszt a mérő, azaz áll.
Ü.i.: Mérőórafelülvizsgálatot tudnék felvenni, a kollegák kicserélik az órát, ha kell./adatok felvétele után csöngetnek/
Ügyfél: Ah! Csöngetnek, lehet hogy ők azok?

Ü.i.: Kérném az óraállását!
Ügyfél: Ugye balról jobbra kell bediktálni?

Ügyfél: Jó napot kívánok! Tudna nekem mondani minősített vállalkozót?
Ü.i.: Persze! Sárközi László....
Ügyfél: ...Az nem cigány?
Ü.i.: ???

Ügyfél: Mondok egy mobilszámot...
Ü.i.: Jó rendben!
Ügyfél: 06... Jaj!! Ez nem az enyém...

Ügyfél: A fürdőszobában állandóan gázszagot érzek.
Ü.i.: Ez az Elektromos Művek.
Ügyfél: Jó, de ha felrobbannék, akkor szóltam.

Ügyfél: Önnel beszéltem azelőbb?
Ü.i.FÉRFI Nem valószínű...
Ügyfél: Akkor egy kolléganőjével.

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr98324605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retosz 2008.02.04. 23:11:50

Hallottam már hasonló sztorikat, de ezek tényleg megdöbbentőek. Az emberi hülyeség határtalan.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu/ 2008.02.05. 16:05:55

retosz, hogy ezek mind igazak :) Én pár évet lehúztam különböző ügyfélszolgálatokon, tehát hihetsz nekem :)
süti beállítások módosítása