Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Reggeli kalandom...

2008.02.27. 10:14 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Hűséges olvasóim tudják, hogy minden reggel a Móricz Zsigmond körtéren kersztül nyomulok a 61-es villamos megállójába, és azzal meg a munkába. Ma reggel is így történt, ám, ma egy jóembernek sikerült feldobnia az utazást.
Nagyon jó idő van ma reggel, meleg, süt a nap, igazuán nagyszerű, de a villamoson, szokás szerint szinte minden ablak behuzva. Gondoltam egy merészet, elhúztam az egyiket, hogy jöjjön be egy kis friss levegő. Meg nagykabátban melegem is volt, de még korai lenne lecserélni szerintem, még nincs azért annyira jó idő. Az ablak alatt ülő faszi, egy pillanattal azután, hgy elhúztam, rögtön visszahúzta. Se szó, se beszéd. Hm. Én vissza. Nem viccből húztam el. Pasi újra, én vissza. Kezdett vicces lenni. Azt mondja huzat van. (Nem volt. Meg aki szeret büdösben lenni, maradjon otthon.) Mondom, ha zavarja a levegő, ne üljön ablak alá. Eltöltöttünk egy rövid időt ezzel,majd látta, hogy nem engedek (nem fogok megfulladni egy ilyen tahó miatt), átült máshova. Elindultunk, még menet közben sem volt huzat, de jött be egy kis levegő.
Namost ez itten nem egy énbog, de pont jól kapcsolódik a tegnapi bejegyzéshez. Miért is? Azért, mert az embert zavarta, hogy elhúztam az ablakot (most hagyjuk azt, hogy még el sem indultunk, álló helyzetben kezdte a hülységét, legalább azt megvárta volna, míg elindul a villamos, és ha tényleg orkán jön be, akkor behúzza), engem meg az zavar, hogy nincs levegő a villamoson. Zavarjuk egymást emberek! Nézzük a lehetőségeket:

- behúzza az ablakot, és kellemetlenné teszi az utazást számomra, mert nem kapok levegőt rendesen, megizzadok, xarul indul a napom,
- marad úgy, jön be a levegő, ami meg őt zavarja, neki lesz kellemetlen az utazás,
- ablak nélkül közlekedtetjük a villamosokat, hogy legyen elég levegő,
- olyan ablakokat szerelünk fel, amiket nem lehet elhúzni,
- maradnak így az ablakok, de betiltjuk az elhúzását,
- akit zavar a levegő, nem ül közvetlen ablak alá(persze a huzat nem is oda jön, hanem mögé, de ezt most hagyjuk:))
- egyéb?

Tehát, mint látjuk, különböző igényeink vannak. Ezt kezelni kell. Ésszerűen. Nem azt mondom, hogy ma reggel feltétlen nekem volt igazam, de bunkó megmozdulásra reagáltam. Meg is lehetett volna beszélni a dolgot. Ahelyett, hogy beszól. Nekem jó okom volt arra, hogy elhúzzam az ablakot, neki nem volt igazán jó oka, hogy visszahúzza. Nagykabátban ült, nem volt hideg, se huzat. Nem volt frissen műtött a szeme(de akkor meg végképp nem kell ablak alá ülni), se semmi.
Lehet azt is mondani, hogy ha nekem nem jó a levegő a villamoson, akkor menjek gyalog, vagy kocsival, persze, ha megtehetném, autóval járnék, de nem tehetem meg, kénytelen vagyok villamosozni. Kifizettem az utazást, nekem is ugyanannyi jogom van kényelmesen utazni, mint neki. Nem? De nem is értem, miért nem tiltják be a tömegközlekedést? Veszteséges, koszos, büdös, zajos, tele van mocskos cigánnyal, meg csövessel, betegségeket terjesztenek, veszélyes. Tiltsuk be! Nem?
Sőt! Tiltsák már be a blogírást is! Meg az internetet is...mindent! Hiszen mindenki ismeri a mondást, hogy ami egy kicsit is jó, az erkölcstelen, törvénytelen, vagy hízlal. Szóval ne csináljunk semmit!

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr54356286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása