Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Kezdetben vala a sötétség...

2008.04.03. 11:03 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

...és ahogy nézem, az is maradt! Már régen volt ilyen...ügyfélszolgálatos éveim alatt sok ilyennel talakoztam már, de ezzel az Invitellel még nem. Köszönöm Laslownak :)

Hogy lehet az, hogy már évek óta egyre jobban elérhetőek a számítástechnikai dolgok, az internet, ha más nem munkahelyen, gyakorlatilag alap, alapszinten már illene azért érteni hozzá. Nekem ne mondja senki, hogy nem mindenkit érdekel, meg egyéb hülye szöveg...aki nem ért hozzá, ne használja, aki meg használni akarja, minimális szintre tanulja meg...ezek most viccesek, de egy operátor életét nagyon meg tudják keseríteni...


Invitel helpdesk

Efi gépeli a felhasználó nevet, kattogás hallatszik, majd hátraszól suttogva a társának:
- Ragad a billentyűzet!
Mire a másik:
- Tudom, egyszer lesöröztem!

- Beírom a jelszót és semmi.
- Milyen hibaüzenetet ír ki?
- Semmit vagyis sebesség 100Mb.
- Akkor csatlakozott az internethez.
- De nincs semmi kép! Nem jó az internet.
- Böngészőt kellene megnyitni és lesz kép.

- Akkor mit írjunk felh. névnek? húsvilág@invitel.hu ?
- Igen, de ékezetek nélkül, tehát husvilag@invitel.hu
- Az i betűn se legyen pont?
- Hát, ha meg tudja csinálni, akkor ne!
- Nem, mindenképpen rajta van a pont.
- Jó, akkor maradhat a pont rajta, nem fontos.

Kedves efi jelenti, hogy feladta a postán a szomszédja internet számláját, mert a postás hozzá dobta be a csekket neki viszont nincs is internete. Látta a számlán hogy Invitel és már fel is adta. Mint kiderült a szomszéddal nincs beszélő viszonyban igy nem fogja neki kifizetni...

- Tessék mondani a jelszót!
- Nekünk nincs jelszónk, aki kijött telepíteni, hat darab pöttyöt írt be. Maguktól kaptuk ezt...

...nem tudom fogni az internetet, a kiszolgáltatott nem található...

...az unokám ért hozzá, de ő tiszta hülye...

2 nap kellett, amíg észhez tértem az alábbi ügyfél után:
E-mail problémával keresett meg, az alábbi hibaüzenetet kapta:
"Az üzenet nem küldhető el, mert a kiszolgáló visszautasította az egyik címzettet!".
Kb. 5-10 perces beszélgetés után, amikor más semmi tippem nem volt - hisz már minden beállítást ellenőriztünk - az ügyfél közölte:
"Végülis azért köszönöm a segítségét, igazából én a UPC előfizetője vagyok, csak maguk sokkal felkészültebbek és kedvesebbek, és mindig szoktak segíteni."
Kezelő padlót fog, felmegy a vérnyomása... Ezek szerint másnál is járt már! A beszélgetés elején nem akarta elárulni az inviteles e-mail címét... Érthető, hogy miért nem.

- Jó napot kívánok! Két napja nem tudok internetezni.
- Milyen lámpák világítanak az ADSL modemen?
- Egyik sem.
- Kap áramot a modem?
- Nem. Köszönöm, viszont hallásra!

- Önöknek ISDN-jük van, vagy ADSL?
- Öőőőőőő... USB-nk van...

- Mi az e-mail címe?
- xy csiga vnet.hu

Előbb hívott egy efi, hogy szeretné beállítani az internet csatlakozását...
Rövid beszélgetés után eljutottunk odáig, hogy megkérdeztem tőle, van-e Inviteles CD-je? Azt mondta, megnézi, mert így nem tudja... Kis idő múlva visszaért a keresgélésből és a következőt mondta:
"Inviteles CD-t nem találtam, de egy XY MEREVLEMEZT(!) igen..."
Mondtam neki, hogy az a hálókártya telepítő CD-je lesz... Erre ő:
"Ja..., a merevlemez az nem a CD...?"

- Akkor most törlöm ezt a 12 Inviteles kapcsolatot... jáááj ... - kiáltás és gyereksírás...
- Mi történt?
- A macska ellopta az egeremet.
- A számítógép egerét?
- Igen, de van madzagja, már húzom vissza - közben macskanyávogás a túloldalról.

- Milyen modemje van?
- Fehér.
- Egy kicsit bővebben...?
- Szürkés fehér!

57-es körzetből idős néni:
- Maga él!?
- Még egy kicsit!

- Miyen tűzfala van?
- Semmilyen, panelben lakom!

Ideges ügyfél:
- Ez nem szolgáltatás! Napok óta nem megy az ASDL!
- Milyen modemje van?
- Amilyent adtak, nem tudom!
- Milyen a tipusa? Rá van írva!
Sorolja a feliratokat, mikor a 48-szoroshoz ér, kiderül, hogy a gépen olvassa a jelzéseket. Megszakítva az olvasó órát...
- Inkább akkor nézzünk a monitorra!
- Az melyik?

- Írjuk be ide a felhasználói nevet ékezetek nélkül, csupa kis betűvel! ("istvan.....")
(nagyon hosszas szünet, tanakodás az ügyfélnél)
- Ékezetek nélkül?
- Igen.
- Az i betűt hogyan...?

ugyanez az ügyfél:

- Indítsuk most újra a számítógépet!
- Kapcsoljam ki?
- Igen.
...
- Hol tartunk most, mit látunk a képernyőn?
- Semmit. Kikapcsoltam a monitort.

- Az nekem a problémám, hogy angol a windows és eddig magyar volt. Vissza kellene csinálni magyarra.
- Ööö, nem teljesen értem, hogy-hogy angol? Mit ír ki?
- Azt írja ki, hogy linksys.com.
- Írja be, hogy www.index.hu, és magyar lesz...!

A modemet megpróbáltam már reteszelni, de nem segített!

... Edina vagyok, a Felszálló sárkány...

Kérem segítsen, mert a fiam itt a Bill Gates, nem én!

Ügyfél érdeklődik, hogy miért nem működik a telefonja. Tájékoztattam, hogy kábelt vágtak. Erre megkérdezte, miért nem tájékoztattuk előtte levő nap erről. Vajon miért...?

...nem vezetékes a telefon, hanem földben jön a kábel.

...akkor most rákattintok az Invitel Explorer ikonra...

Ügyfél: - Jó napot! Én az xy számítástechnikai BT-től telefonálok.
...
...
- Van router a hálózatban?
- Az mi?

- Meg tudná mondani, hogy milyen típusú modemet használ Ön?
- Igen... ZTE ZXDSL83 egy amperes modemet.

Kihúztam a kábelt a wireless csatlakozóból.

Átadom a bátyámnak, ő annyit sem ért hozzá, mint én...

Bekötötték az ISDN-t (valójában DSL), itt van minden kütyü, viszont a szerelő, mikor meglátta, hogy Linux van a gépen sírva elmenekült. Én meg nem értek hozzá, mivel bekapcsoltam a gépet a Linux meg lett.

Egy hülye kérdésem lenne: bekötötték a netet, de még nincs gépem, és a tesóm hozza fel a gépét. Ha feltelepítem a cd-t amit önöktől kaptam, akkor fel tudom majd azt telepíteni a saját gépemre is? Nem fognak letörlődni az adatok róla?

Ügyfél szépen fejezte ki magát azzal kapcsolatban, hogy nem fizette be a csekket:
"Korlátozva lett a kapcsolatom, mert különböző pénzügyi adminisztrációs események nem megfelelően alakultak."

Kérdeztem az ügyfelet, mi lenne az ADSL felhasználói neve.
- xy@FINGinvitel.hu... ó... elnézést... fixinvitel...

"hát itt szaladgál a homokóra de még nem fut"
"windows 2000 operáció rendszerem van, XP-s verzió"
"elhelyezkedem a parancsikont az asztalon"
"a honlap bejön, de a zöld strigulák még nincsenek meg"
"most jön a honlap... még nem jött, várjon... most jön megint, nem.. megállt"
"a zászló az lengedez, de a homokóra még nem töltődött fel"
Ezt mind ugyanaz az ügyfél produkálta.

- Van valamilyen tűzfal a gépen?
- Igen.
- Ki kéne kapcsolni.
- Azt hogyan kell?
- A kezelőfelületén ki tudja kapcsolni.
- MOST BEÍRTAM A KERESŐBE, HOGY TŰZFAL, DE MÉG NEM TALÁLT SEMMIT!

- Jó estét! Vettem egy ROTORT.
- RÚTER-re tetszik gondolni?
- Nem tudom, a netet szeretném átvinni a kislányomnak.

Az ügyfél furcsa kódot használt:
propeller -> homokóra
benzines kanna -> mappa ikonja

Van egy ilyen PC számítógépem, meg egy láptopom és ez légkapcsolattal csatlakozik routerhez. A PC számítógépemen az a hiba jelenik meg, hogy a távíróállomás nem válaszol.

Elnézést, tessék tartani, felveszem a másik telefont! - ezzel lerakja a tárcsát, vonal bomlik...

Akkor az invitelt írjam be? ...ékezet nélkül?

- Én próbáltam önöket elérni a honlapon lévő számon, meg amit a tudakozó adott meg, de nem sikerült. Aztán valaki megadta ezt a tiktos számot, ezt a 1445-öt. Ezen néha titokban el tudom önöket érni?
(halkan, szinte suttogva) - Persze uram! Ezen bármikor!
- Nagyon köszönöm, nagggyon kedves!

- Lebetűzné nekem a felhasználónevét?
- Pillanat, ahhoz le kell írnom... Fejből nem megy. (felhasználónév: VICTOR)

- Rendelt a fiam egy internet csomagot, de nem olyan sebességűt kapott!
- Milyet rendelt, és milyet kapott?
- 1 megás vonalat rendelt, de csak egy CT507-eset kapott.

Működik az internet, csak az lenne a baj, hogy most angol... Mert bennt az iskolában magyar volt... Nem lehetne valahogy megoldani, hogy magyar legyen az internet?

- A szerződésben azt írják hogy az emil postaládámba kapom meg a VirusBuster aktivációs kódot. Na most a postást még nem hozott nekem semmi ilyen levelet.
- Az emil postafiókot kellene nézni!
- Jaaaaaa!? Értem.

Én az ügyfélnek, aki a telefonnál van:
- A jobb oldali egérgombbal kattintson a Helyi kapcsolat nevű ikonra, és válassza ki az Engedélyezést!
Az ügyfél továbbítja az utasítást a számítógépnél ülő társának:
- Jobb oldali helyi engedély.

Hol tudnék beszélni az Invitellel?

Adnám a kolleganőmet, mert ő egy fiatalabb kiadás, és jobban érti!

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr95409113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása