Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Tök jóóóó :)

2008.04.03. 14:53 | KEhelyKE | Szólj hozzá!

Akik ismernek közelebbről, azok tudják, hogy régóta ircelek. Számomra ez már életforma. Vagyunk így néhányan, bár egyre jobban felhígul a 'net'. Persze úgy is fogalmazhatnék, hogy egy nagy fos. Mitől? Egyre több fogalmatlannak van gépe, meg internete.
Jellemző ez, hogy egyre több ember csinál olyan dolgokat, amihez kevés köze van. Ez még nem is lenne baj. Hiszen úgy lehet belejönni a dolgokba, hogy az ember csinálja. Nade, amikor a hülyeség akaraterővel párosul, akkor aztán kő kövön nem marad :)
Erről írtam pár napja. Aki olvasta, biztosan emléxik. Azért hoztam ezt fel, mert ma beszéltem egy csávóval IRCneten erről, aki hasonlóképpen régóta csapkodja a billentyűzetet, és megerősítette a véleményemet. Pedig nem ismerjük egymást. Még sosem láttam ircelni, fogalmam nincs kicsoda. Mégis jól megértettük egymást. Ennek azért van jelentősége, mert így tudom, hogy nem tévedek :))
Tök jóóóóóóóóóóóóóóó!!! Csak ennyit akartam most.

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr53409683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása