Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Bombagyár

2008.04.09. 14:37 | KEhelyKE | 6 komment

Régen olvastam. Még valamikor a poloboltja része volt a blog. Akkor rendszeresen látogattam. Érdekes módon szinte egyik pillanatról a másikra megváltoztak a dolgok...
Jópofa blog, remek droidzónával, aztán az ember kettőt pislant, és börtönnapló, feljelentések, tüntetések, stb.
Sokan támadják, de szerintem csak azok, akik félnek tőle. Nekem volt alkalmam személyesen is találkozni vele a lakásán, pár éve. Ezt nem azért mondom, hogy 'menőzzek', hanem azért, hogy némi hitelt adjak a mondandómnak. Nagyon rendes srác, kedves, barátságos, nagyon intelligens, tanult, sokfelé járt, sokat tapasztalt, tökös gyerek, aki tudja hol a határ..és addig el is megy.
Nem akarom nyalni a seggét, ne tessék félreérteni. Sok ilyen ember van még rajta kívül, de Ő valahogy kiemelkedik, Ő az akinek nem csak a szája jár. Nagyon sokan olvassák az írásait, semmi szükség arra, hogy reklámozzam, de félek, hogy ez így kevés. Korábban folyton hallgattam a rádió adásaikat is. Az a baj ezzel, hogy folyton felbasz. A tehetetlenséget érzem. Ma megint ellátogattam az oldalra...döbbenet, miket írnak. Ezért is ez a post. Annyira bennem van. Persze sokan csak a kommenteknél okosak. Kell még szítani a tüzet.
Nem akarom, hogy ez valami Nagy Vezér kultusz legyen, vagy mi :))) - de nem ismerek más embert, aki ki is áll az ügyért, nem csak pofázik. És a lehetőségeihez képest nagyon jól csinálja.
Jó lenne, ha valaki, vagy valakik mögé állnának. Pénzzel, hatalommal, vagy nem is tudom. Vagy itt már csak a zsidóknak és a cigányoknak van pénzük? Persze az emberi butaság az legyőzhetetlen. Vajon mi történt volna, ha Koppány győz?

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr45418408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shenk 2008.05.21. 17:24:38

Régen én is mindig olvastam tc poloblogját, sőt én is vettem nála személyesen polokat, ötletes mintái vannak. VIszont sztem már kicsit elszállt vele a ló. A bombagyárat ritkán olvasom, de sztem molnárgörény sokkal konstruktívabb, megfontoltabb, demokratább, mint tc vagy blogin. És a hsz-eket olvasva ezzel mások is így vannak. Attól meg isten ments, hogy tc-nek politikai hatalma legyen. Nem annak való. Provokatőrnek kiváló. Bírom is, mikor beszól a hülye politikusoknak (pl. a múltkor az mszp-s sajtótájékoztatón, mikor lefasiztázták őket), de ennél sokkal nagyobb szerepet nem kéne vállalnia.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.05.21. 18:40:10

igen, azt a videót én is néztem, nagyon odabaszott. ami a többit illeti, lehet, hogy igazad van. ma olvastam tőle egy hosszabb írást, és kicsit kiakadtam egy két dolgon, de nem hinném, hogy más lenne, mint pár éve. nagyon régóta követem az eseményeket, és valóban, néha okosabb maradt volna, ha csöndben van, talán nem kellene mindig mindent jobban tudni másoknál, de egyvalami tény: nem csak a szája jár, hanem tesz is valamit, próbálja kicsit összefogni az embereket, ez az ami nagyon hiányzik ugye, olyan meg úgysem lesz, hogy mindenki egyetért mindenkivel :) és a mostaniaknál rosszabb politikusaink úgysem lesznek ;)

shenk 2008.05.21. 19:37:27

EZ utóbbi sajnos igaz:D Innen már csak felfelé vezet az út.
Azt nem is vonom kétségbe, hogy nem csak a szája jár (bár az is elég jól szokott elsülni:D), csak az a baj, hogy már kezd kicsit Viktor#2 lenni a saját körében... Van párszáz, 1-2 ezer ember, aki vakon követi bárhová. Ez nem feltétlenül jó.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.05.21. 20:31:39

shenk: szerintem az a jó vezető, akit az emberek vakon követhetnek, és nem kell azzal foglalkozni, hogy biztos jó helyre vezet-e, mert tudjuk, hogy igen. Egy mindenkiért, mindenki egyért. például a törzsfőnököket szerintem simán követték a harcosok mindenhova. nem hiszem, hogy kételkedtek benne. ha hülyeséget csinált, gondolom battle axe-val vették a fejét, és új vezetőt választottak. az új vezető tudhatta, ha hülyeség keletkezik, megy a levesbe...valami ilyesmit képzelek el. mindenkinek legyen meg a helye. legyen feladata, legyen felelőssége.

shenk 2008.05.22. 12:21:12

A vezető vakon követéséről nekem tudod mik jutnak eszembe? A diktatúrák. Meg a birka nép. De ez már biztos a világlátásunk különbözősége miatt van. Egy jó rendszerben, egy jó vezető felelős, számonkérhető, kritizálható, lecserélhető.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.05.22. 13:03:09

ezt mondom én is, csak más szavakkal ;)
süti beállítások módosítása