Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

Nahát!

2007.11.16. 08:49 | KEhelyKE | 2 komment

Képzeljétek el, mikor általános iskolába jártam, voltak testnevelés óráink, és akkor ugye amint vége lett a mateknak, vagy valami egyéb agyrémnek, csengetés után ész nélkül rohantunk átöltözni tornaórára...
A testnevelőtanároknak egy külön kialakitott kis vackuk volt az öltözök mellett, mondhatjuk, hogy testnevelő- tanári, de lényegében egy kis helység nekik, hiszen a 'normál' tanári messze volt onnan, és amúgy is ott hegesztettek egész nap - gondolom más iskolákban is hasonlóan van/volt.
Szóval ezen tanári szoba falán volt egy szép nagy felirat, hogy mindenki lássa, aki az öltözők, ill. a tornaterem felé megy:

A sport megtanít arra, hogy tisztességesen győzzünk, és emelt fővel veszítsünk! A sport tehát mindenre megtanít!

Ugye milyen szép? Vagyis szép lenne, ha így lenne! Én tulajdonképpen sokáig nem értettem ennek a mondatnak a valódi jelentését, bár óhatatlanul is, szinte mindennap legalább egyszer elolvastam, mégis csak évekkel később éreztem rá. Egyenlőre erről most nem is írnék többet, hagynék időt a feldolgozásra.

Szokott valaki gazokat venni reggelente munkába menet? Mert én nem értem, hogy ezek a szerencsétlen vénasszonyok mi a picsának nyomatják már korán reggel a hülyeségeiket, el sem tudom képzelni, hogy akár csak egyet is eladnak, hiszen mindenki siet melóba, suliba, ha éjszakás volt, akkor haza, és nem hinném, hogy pont ilyen réten begyüjtött dolgokra van szüksége. Ám lehet, hogy én vagyok korlátolt, és jól megy a bolt, hiszen ha nem érné meg, nem csinálná, bár ez egy rendhagyó eset, hiszen jobb kint üldögelni, és nézelődni, mint a lakásban punnyadni...

A lényeg, hogy ma péntek végre, és este megyünk partizni kicsit, rámfér, már legalább másfél éve nem voltam sehol - Nick Warren @ Studio :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr48230791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nonoo · http://www.nonoo.hu/ 2007.11.16. 13:59:37

ja hat amiota tisztaban vagyok az elsport kotelezo tisztessegtelen eszkozeirol, azota ez a mondas elegge santit nalam :)

gazt sose veszek. max cserepeset vennek, de az meg nalam kidoglik a szamitogepektol, vagy nemtom. csak az ilyen komcsi filodentron-szintu tulelo novenyek maradnak meg a szobamban.

jo bulizast!

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2007.11.19. 12:23:56

De érted Nonoo reggel mennek munkába az emberek, ki a rák vesz ilyen virágokat?
Egyébként a leanderem nekem is elhalálozott, lehet a gép miatt :)))
Öntöztem becsülettel, meg minden...
süti beállítások módosítása