Minden Mindennel Összefügg!

- Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye...! - Ha nem látod a horgot a számban, ne fárassz!

Friss topikok

  • KEhelyKE: @Nonoo: talán rosszul fogalmaztam! a lényeg a beszédhiba, és hogy senki nem vette észre, így kell ... (2009.03.19. 17:32) Magyarok
  • Nonoo: Ma is érdemes volt felkelnem! (2009.03.07. 17:33) A nagy titok a nőkről és a wckről
  • KEhelyKE: Elég gáz, jah, de végül rájöttem, megoldottam :) És vállalom a felelősséget :) (2009.03.07. 16:46) vazz
  • delictum: Hurrá :D Beletartozom a 2%-ba :P (2009.02.28. 20:12) Teszt
  • senki alfonz: mivel te leírtad azt, amit a nő érez és gondol, a bejegyzés írója, meg a ffi érzéseit, lelkületét ... (2008.11.07. 22:38) Nőkről megint!
Online Users Bravium Blog-Toplista

IRC

2008.04.24. 11:52 | KEhelyKE | 4 komment

Nem is értem, hogy miért nem írtam eddig erről. Több, mint tíz éve talált meg. Az elején izgalmas volt. Igaz, annak idején nem volt természetes a számítógép, és az internet. Aztán azon kaptam magam, hogy minden éjjel betárcsázok, és megy az IRC. Jöttek a széles sávú kapcsolatok, innentől már tényleg nincs megállás. Már régóta több, mint hobbi. Ez már életforma. Ezt csak azok értik, akik velem egy cipőben járnak.
Azért írok erről, mert szerintem ez a világ legnagyobb találmánya. Nekem találták ki! Egy fotelból enyém a világ. Nem kell mennem sehova. Nem kell emberekkel találkoznom. Nem kell felöltöznöm. Semmit nem kell csinálnom. Milyen jó lenne, ha senki nem csinálna semmit. Mindenki IRCeljen! Nem kell folyton menni valahova. Sokkal nyugisabb lenne minden. Nem lenne dugó, nem lenne nyomor a buszon, nem kellene fél órát sorban állni a postán, vagy a közértben...nem röpködne annyi repülő, nem kellene mobiltelefon, nem járnának az emberek a kocsmába...de szép is lenne...

A bejegyzés trackback címe:

https://kehelyke.blog.hu/api/trackback/id/tr40440048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu/ 2008.04.25. 12:22:32

Nem tudom, mi a picsa van! Írtam én is kommentet, ami nem jelent meg, aztán most meg eltűnt az előző kettő! A kurva életbe már!
Elnézést!

DjZoNe · http://blog.djz.hu 2008.04.25. 15:16:14

Én csak annyit írtam, hogy '98 óta ircelek, sőt a mai napig fent van a nickem IRCNeten, de csak nagyon ritkán vagyok aktív, mert mocsok mód időrabló :)

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.04.26. 09:16:24

Kedves DjZone, igazán tudhatnád, hogy egy irces nem feltétlen pofázik folyton valamelyik ablakba :)
Viszont, ha nem megy a kliensem, rosszul vok :)

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.04.26. 13:35:22

azért örülök, hogy nem én vok a béna, ma már jól látszik, amit én írok, sztem tegnap volt valami zavar az erőben, mert nem csináltam másképp semmit :)
süti beállítások módosítása